- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příklad ze života: 2 děti na prvním stupni. Třeťák a čtvrťák. Doma jeden počítač. Děti mají obden výuku online a ejhle - obě děti ji mají ve stejný den a hodinu. Matka na HO - i ona potřebuje počítač dopoledne, kdy je v kontaktu se svými kolegy.
Třeťák a čtvrťák nemá mobil? Maminka si neumí zorganizovat schůzky tak, aby se nekřížily se školou? V naší firmě se většina videoschůzek odehrává odpoledne, aby rodiče mohli uvolnit stroje dětem...
Koncepce 1:1, tedy jedno klientské zařízení pro každého žáka, se prosazuje už dlouho. A ani by dnes nebyla díky cenám nijak nákladná. Ale stále jde o politické rozhodnutí.
Jeste neco z Ontaria ohledne skolstvi:
https://www.cbc.ca/news/canada/hybrid-in-class-online-teaching-1.5762022
Skolstvi v Ontario, Kanada je tez ve velkem chaosu kvuli corona virusu:
opravdu není v kompetenci MŠMT aby zajistilo dětem notebooky a další věci na distanční výuku. Povinná je školní docházka, nikoli distanční výuka. Investovat do svých dětí mají předvším rodiče.
Vážený pane Novák, i distanční výuka je už povinná. Došlo ke změně školského zákona. A neříkám, aby notebook dostal každý žák. Neměl by však zůstat žádný žák, který bude bez šance. A o to jde.