- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U nás to nejlíp vyřešili na škole, kde ve většině "studují" ti co neskonale touží po vzdělání. Do školy nenastoupil ani jeden žák. Jen nevím jestli je to rozhodnutí rodičů nebo diskriminační rozhodnutí školy.
Pane řediteli, je to oficiální dopis zaslaný na ministerstvo školství nebo je to "jen" blog který se jako dopis tváří?
Panu ministrovi jsem to poslal. Však také na to ve většině médií reaguje. A dosti hrubě...bohužel. Místo, aby se zamyslel, co udělat lépe.
je otázka jestli muze v teto otazce sam rozhodnout nebo zda musi poslechnout hygieniky
Někde jsem četl že při nákaze žáka nebo učitele je potřeba informovat hygienu a postupovat podle jejich doporučení. Ale zase na druhou stranu místní odborníci tvrdí, že to je to samé jako chřipka a při té se nic neřeší. Tedy kromě nemocnic a podobných zařízení.
Dobrý den, do "korony" byl pan Plaga můj oblíbený ministr. Po dobu krize mám dojem, že je jeho hlavní prioritou se neušpinit. Ne se rvát za resort, nedej Bůh.... něco rozhodnout.
Děkuji, pane řediteli. Vidím to stejně. Jenže kdo neví a kdo rozhoduje od stolu a ještě stylem "odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil".... držte se.
Tak vnouček je ve druhé třídě a já musím paní učitelku pochválit. Ona se opravdu snaží s dětmi pracovat přes počítače. Dává jim známky za úkoly a děti ji milují. Sama má doma také dvě děti, tak ví jaké je to pro rodiče, když jsou děti doma místo ve škole. Děti ji milují. Je to paní učtielka, která si zaslouží dík.
Pan ministr se asi řídí vojenskou filosofií. Lepší špatný rozkaz než žádný. V každém případě je nutno zajistit, že se „poddaní“ vzdají práva na vlastní rozum. A z taktického hlediska také není špatné nejprve vytvořit chaos, kdy je pak možné vše rozkazy „shora“ opět uspořádat. Smutné na tom je, že se to právě odehrává v oblasti školství. Pozorovat bezradné pedagogy, rodiče a jejich děti je celkem zničující. Poslední zbytky důvěry v systém, který je základem pro fungující společnost a její samostatné myšlení mizí. Cesta být bezbrannou obětí „globalizace“ je tak přesně určena. Ptát se, proč tomu tak je, proč to vše podporujeme a kdo na tom má zájem, je v tomto stádiu již asi přebytečné. Škoda další promarněné šance.
Na vojně nám bylo řečeno, že nejlepší výsledky podává špinavý, hladový a naštvaný voják.
Třeba v tom, že musíme zvládnout maturity, přijímací zkoušky a závěrečné zkoušky. Tudíž nemáme učitele, kteří by mohli učit. Obvykle totiž na tyto činnosti má škola tři měsíce. Nyní měsíc.
Popsal jste to parádně. Vše koncentrovat na červen je zatím majstrštyk pana ministra. Podle mě se maturity mohly dělat v prázdných školách, jistě by se zvládly i přijímačky. Možná se státní maturity mohly výjimečně zrušit a přijímačky se mohly nechat v gesci ředitelů škol. Např. se mohly konat jen na školách, kde je výrazný přebytek (gymnázia).
Ale panu ministrovi se nepovedl už zákon o pedagogických pracovnících, nebo zrušení povinné maturity z matematiky. Pro rady chodí do Eduinu - alespoň pan Kartouz se kontakty s panem ministrem chlubí.
Máte zvláštní způsob humoru...