Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M34i55l64a76n 80K27e41s93l

30. 7. 2015 22:29

Ta nezodpovědnost není jen na straně řidičů.Jak může někdo povolit provoz na trati s úrovňovými přejezdy,kde za den projede 240 vlaků a navíc některé jezdí velmi rychle.Volat k disciplině a trestat řidiče je v pořádku.Nevyloučí to,že jeden z nich,třeba i ten disciplinovaný,udělá chybu v nepravý čas na nepravém místě.Myslím,že je nutné volit řešení,které vyloučí dělat  místech jako jsou přejezdy chyby.Bez mimoúrovňových křížení to nepůjde i kdyby za přejetí na červenou hrozila šibenice.Vždyť tam za rok projede více než 80000 vlaků.Trať je v provozu již mnoho roků.Celou dobu se nic nestalo.Až teď jeden z řidičů to nezvládl.Z přejezdy a s provozem nic neuděláme,nejsou peníze - posvítíme si na řidiče.

1 0
možnosti
Foto

J93a78n 46N34o87v90á58k

30. 7. 2015 21:28

Stačilo by policii vrátit pravomoc zabavit na místě papíry třeba na rok.

1 0
možnosti
VH

Kolik bylo v loňském roce postihů přestupků v dopravě? Kolik pokut, bodů, odebraných řidičáků? Jistě to víte, když víte, že jsou "téměř žádné".  Kolik byste si jich představovala a kolik by bylo potřeba v terénu mužů (a žen), aby se většina přestupců pochytala?

0 0
možnosti
  • Počet článků 394
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 888x
Kdo jsem? Obyčejná ženská, co téměř šedesát let hlavně vnímá svět kolem sebe a občas má pocit vyjádřit se k situaci ze svého pohledu.

Seznam rubrik