- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
facebook pojede. lidé tam po mně házejí virtuální sněhové koule, odpovídají na otázky o mém životě a nikdy mě neviděli, zvou mě na předváděčku nových modelu ferrari a kupují mi drinky. stal jsem se domácím mazlíčkem nějaký pipky a jmenuju se randy... a na facebook jsem přestal chodit, protože mě tohle všechno znechutilo. už tam lezu jen proto, abych si urval kus marketingovyho prostoru a propagoval to co potrebuju, ale aktivne uzivat je to uz jen ztrata casu.,
Jasně že by Megakalba šla využít. Akce už má u mladých velkou popularitu a diskutuje se o ní. Naopak bych se moc divil, kdy by marketingové oddělení jistých firem alespoň nepokusilo dohodnout s tvůrcem populární facebookové skupiny.
Z toho se dá vytřískat obrovská reklama prakticky zadarmo. Tedy v porovnání s tou v televizi.
Vsichni marketaci cekaji a zkoumaji facebook... az si budou myslet, ze jsou experti na jeho vnitrni system, pusti se do boje... alespon tak to vidim ja... jako marketak... a vyckavam...