Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Rudolf Havlík

24. 3. 2009 7:50
zdravím.

facebook pojede. lidé tam po mně házejí virtuální sněhové koule, odpovídají na otázky o mém životě a nikdy mě neviděli, zvou mě na předváděčku nových modelu ferrari a kupují mi drinky. stal jsem se domácím mazlíčkem nějaký pipky a jmenuju se randy... a na facebook jsem přestal chodit, protože mě tohle všechno znechutilo. už tam lezu jen proto, abych si urval kus marketingovyho prostoru a propagoval to co potrebuju, ale aktivne uzivat je to uz jen ztrata casu.,

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

24. 3. 2009 0:02
Jasně že to jde využít.

Jasně že by Megakalba šla využít. Akce už má u mladých velkou popularitu a diskutuje se o ní. Naopak bych se moc divil, kdy by marketingové oddělení jistých firem alespoň nepokusilo dohodnout s tvůrcem populární facebookové skupiny.

Z toho se dá vytřískat obrovská reklama prakticky zadarmo. Tedy v porovnání s tou v televizi.

0 0
možnosti
MH

mona m.

23. 3. 2009 23:46
marketaci....

Vsichni marketaci cekaji a zkoumaji facebook... az si budou myslet, ze jsou experti na jeho vnitrni system, pusti se do boje... alespon tak to vidim ja... jako marketak... a vyckavam...:-)

0 0
možnosti