Diskuse
České dráhy?
Děkujeme za pochopení.
Pepan A2
Pro všechny, kteří se navážejí do autora.
Zrovna dnes, tj 8.6. byla v televizi reportáž o tom, jak vypadá zkontrolovaný úsek trati. V rozmezí dvou sloupů elektrického vedení doslova desítkyx povolených šroubů a to navzdory tomu, že vedení ČD ujišťovalo, že v uvedeném úseku byla provedena oprava. Asi se fakt čeká jenom na to, až se stane velký průser a budou desítky mrtvých a zraněných.
Astaroth
Re: Pro všechny, kteří se navážejí do autora.
CD nema s kolejemi nic spolecneho.
Finrod Felagund
Vážený pane
Když něčemu nerozumíte, tak o tom laskavě nepište. SŽDC není soukromá firma, ale státní podnik, který spravuje infrastrukturu a slouží k tomu, aby mohli různí dopravdi ve volné soutěži mít přístup k provozování drážní činnosti.
Zbloudilý
Re: Vážený pane
...než vykolejí.... Nepíšu o vazbách, provázanosti, ziscích, ztrátách.... Píšu o pochůzkáři... Tedy o něčem, čemu rozumím. Můj děda byl na dráze 40 let...
certik_bertik
domnívám
se že nejste objektivní. Jistě české železnice mají co se týče kvality co dohánět, ale vzhledem k neutěšenému technickému stavu železniční infrastruktury je vůbec zázrak že to ještě funguje vůbec
SID09
Re: domnívám
Český dráhy jsou drahý. Chvilku jsem pro ně dělal - už jsem se na ten borčus nemohl dívat. Prachy rozhazují plnými hrstmi, tam, kde nejsou potřeba a tam, kde by měly, tam nedají nic. Taková malá socialistická modrá armáda, kde někteří politikové si z této firmy udělali dojnou krávu.
SlavekLBC
Jak to je
Dobrý den,
Podle mého názoru není ani tak důležité, jak se jmenuje firma, která má na starost kontrolu traťové cesty, nebo kdo jí vlastní, ale spíš jaká je její reálná odpovědnost a jak kvalitně svou práci vykonává. Důležité přeci je, aby vlak dojel bezpečně do svého cíle.
Ať se mi to líbí, nebo nelíbí, je pravda, že nejen ČD, ale i spousta dalších firem propouští zkušené zaměstnance, protože management tak rozhodne a vůbec nebere v potaz, nebo ani nezná jejich skutečnou a reálnou potřebnost, dokud jaksi práce, kterou odváděli odvedena není. A v případě, že jejich funkce měla na starost například bezpečnost provozu, je katastrofa na spadnutí.
Nejsem odborník na železnici, ale myslím si, že pochůzkář, který ví například jaká nerovnost kolejí je ještě v pořádku, zná svůj rajón a ví o problémových úsecích, je pro bezpečnou železniční cestu velmi důležitý.
Mychal.B.
To jsou zase dezinformace...
1) Nevím, kde jste přišel na to, že by dopravce měl nést zodpovědnost za stav jízdní cesty.
2) Tato povinnost byla na SŽDC s.o. přenesena nikoliv z vůle ČD, ale z vůle Ministerstva dopravy a je to správné řešení vzhledem k tomu, že už tu není jediný dopravce (osob i nákladu).
3) To "s.o." za zkratkou SŽDC neznamená "soukromá organizace" alébrž "státní organizace".
Dál jsem neměl sílu to číst...
Martin V2
Dotaz
Proč jste si před napsáním článku nejdřív nezjistil jak je to doopravdy?
Pravděpodobně spoléháte na kombinaci - soukromá firma, neschopnost, dřív bylo lépe a tabu, jako na jasné karmohoničská slova?
Zbloudilý
Re: Dotaz
Sleduju postupné rozebírání ČD. CARGO, Správa železnic a další a další... O tom ale ten článek není. Ten článek je o tom, jak se právě koleje udržují a jak se udržovali. Jak měl pochůzkář odpovědnost za jemu svěřený úsek a jak odpovědně tento úsek ošetřoval... Majetkové vztahy či vazby jsou v tomto článku naprosto podružné..... Důležité spíš je, jak vidíme ony pochůzkáře my, a jak jsme schopni označit je v podstatě za nepotřebné...
kuča
Pěkné a pravdivé......
.......předcházející bloger zřejmě v zápalu svatého rozhořčení, že to na dráze klape jako v dobře namazaném soustrojí, nepostřehl, že jste svým článkem chtěl sdělit, že slušně řečeno nepořádek je už i na železnici, které se vždycky prezentovaly, pokud se týkalo udržováním svršku dobrou kvalitou.(nehovořím o pořádku ve vagonech.) Přizpůsobily se postě pořádku v celém státě. Žádný za nic nezodpovídá, viník (v nejvyšších sférách) se nikdy nepojmenuje. A to dali Fejkovi 25O OOO(slovy dvěstěpadesát tisíc kč) měsíčně!
Roman36a
Re: Pěkné a pravdivé......
Na dráze to neklape a já osobně nevím o tom že by tomu bylo v minulosti, nepočítám li c.k. rakouské železnice a prvorepublikové ČSD, někdy jinak. Stačilo se projít téměř k jakékoliv trati, především tam kde jsou dřevěné pražce, je situace katastrofální. Časté výluky při kterých se pouze opravuje po metrech to nejnutnější jen dokládá skutečný stav. Dobrou kvalitou svršku se prezentovat mohly. Na rozdíl od čistoty vagonů. Jeho skutečný stav se totiž cestující veřejností nedal odhalit.
Roman36a
Víš prd.
Státní organizace Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) není žádná soukromá firma. Vznikla transformací ČD a to z toho důvodu, aby byly zajištěny rovné podmínky pro všechny provozovatele drážní dopravy. Zaměstnanci zůstali původní. Přirozeně. Takže si ta svoje moudra strč, no ty víš kam.....
- Počet článků 64
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1715x
Stanislav VeselýVytvořte si svou vlastní vizitku