Diskuse

České dráhy?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

Pepan A2

8. 6. 2011 22:23
Pro všechny, kteří se navážejí do autora.

Zrovna dnes, tj 8.6. byla v televizi reportáž o tom, jak vypadá zkontrolovaný úsek trati. V rozmezí dvou sloupů elektrického vedení doslova desítkyx povolených šroubů a to navzdory tomu, že vedení ČD ujišťovalo, že v uvedeném úseku byla provedena oprava. Asi se fakt čeká jenom na to, až se stane velký průser a budou desítky mrtvých a zraněných.

0 0
možnosti
VS

Astaroth

8. 6. 2011 22:25
Re: Pro všechny, kteří se navážejí do autora.

CD nema s kolejemi nic spolecneho.

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

8. 6. 2011 13:15
Vážený pane

Když něčemu nerozumíte, tak o tom laskavě nepište. SŽDC není soukromá firma, ale státní podnik, který spravuje infrastrukturu a slouží k tomu, aby mohli různí dopravdi ve volné soutěži mít přístup k provozování drážní činnosti.

0 0
možnosti
KD

Zbloudilý

8. 6. 2011 13:27
Re: Vážený pane

...než vykolejí.... Nepíšu o vazbách, provázanosti, ziscích, ztrátách.... Píšu o pochůzkáři... Tedy o něčem, čemu rozumím. Můj děda byl na dráze 40 let...

0 0
možnosti
C

certik_bertik

8. 6. 2011 10:15
domnívám

se že nejste objektivní. Jistě české železnice mají co se týče kvality co dohánět, ale vzhledem k neutěšenému technickému stavu železniční infrastruktury je vůbec zázrak že to ještě funguje vůbec

0 0
možnosti
ZK

SID09

8. 6. 2011 11:32
Re: domnívám

Český dráhy jsou drahý. Chvilku jsem pro ně dělal - už jsem se na ten borčus nemohl dívat. Prachy rozhazují plnými hrstmi, tam, kde nejsou potřeba a tam, kde by měly, tam nedají nic. Taková malá socialistická modrá armáda, kde někteří politikové si z této firmy udělali dojnou krávu. !!

0 0
možnosti
S

SlavekLBC

8. 6. 2011 8:47
Jak to je

Dobrý den,

Podle mého názoru není ani tak důležité, jak se jmenuje firma, která má na starost kontrolu traťové cesty, nebo kdo jí vlastní, ale spíš jaká je její reálná odpovědnost a jak kvalitně svou práci vykonává. Důležité přeci je, aby vlak dojel bezpečně do svého cíle.

Ať se mi to líbí, nebo nelíbí, je pravda, že nejen ČD, ale i spousta dalších firem propouští zkušené zaměstnance, protože management tak rozhodne a vůbec nebere v potaz, nebo ani nezná jejich skutečnou a reálnou potřebnost, dokud jaksi práce, kterou odváděli odvedena není. A v případě, že jejich funkce měla na starost například bezpečnost provozu, je katastrofa na spadnutí.

Nejsem odborník na železnici, ale myslím si, že pochůzkář, který ví například jaká nerovnost kolejí je ještě v pořádku, zná svůj rajón a ví o problémových úsecích, je pro bezpečnou železniční cestu velmi důležitý.

0 0
možnosti
M

Mychal.B.

8. 6. 2011 8:04
To jsou zase dezinformace...

1) Nevím, kde jste přišel na to, že by dopravce měl nést zodpovědnost za stav jízdní cesty.

2) Tato povinnost byla na SŽDC s.o. přenesena nikoliv z vůle ČD, ale z vůle Ministerstva dopravy a je to správné řešení vzhledem k tomu, že už tu není jediný dopravce (osob i nákladu).

3) To "s.o." za zkratkou SŽDC neznamená "soukromá organizace" alébrž "státní organizace".

Dál jsem neměl sílu to číst... :-/

0 0
možnosti
MP

Martin V2

8. 6. 2011 7:18
Dotaz

Proč jste si před napsáním článku nejdřív nezjistil jak je to doopravdy?

Pravděpodobně spoléháte na kombinaci - soukromá firma, neschopnost, dřív bylo lépe a tabu, jako na jasné karmohoničská slova?

0 0
možnosti
KD

Zbloudilý

8. 6. 2011 7:35
Re: Dotaz

Sleduju postupné rozebírání ČD. CARGO, Správa železnic a další a další... O tom ale ten článek není. Ten článek je o tom, jak se právě koleje udržují a jak se udržovali. Jak měl pochůzkář odpovědnost za jemu svěřený úsek a jak odpovědně tento úsek ošetřoval... Majetkové vztahy či vazby jsou v tomto článku naprosto podružné..... Důležité spíš je, jak vidíme ony pochůzkáře my, a jak jsme schopni označit je v podstatě za nepotřebné...

0 0
možnosti
SN

kuča

8. 6. 2011 6:59
Pěkné a pravdivé......

:-).......předcházející bloger zřejmě v zápalu svatého rozhořčení, že to na dráze klape jako v dobře namazaném soustrojí, nepostřehl, že jste svým článkem chtěl sdělit, že slušně řečeno nepořádek je už i na železnici, které se vždycky prezentovaly, pokud se týkalo udržováním svršku dobrou kvalitou.(nehovořím o pořádku ve vagonech.) Přizpůsobily se postě pořádku v celém státě. Žádný za nic nezodpovídá, viník (v nejvyšších sférách) se nikdy nepojmenuje. A to dali Fejkovi 25O OOO(slovy dvěstěpadesát tisíc kč) měsíčně!

0 0
možnosti
R

Roman36a

8. 6. 2011 7:10
Re: Pěkné a pravdivé......

Na dráze to neklape a já osobně nevím o tom že by tomu bylo v minulosti, nepočítám li c.k. rakouské železnice a prvorepublikové ČSD, někdy jinak. Stačilo se projít téměř k jakékoliv trati, především tam kde jsou dřevěné pražce, je situace katastrofální. Časté výluky při kterých se pouze opravuje po metrech to nejnutnější jen dokládá skutečný stav. Dobrou kvalitou svršku se prezentovat mohly. Na rozdíl od čistoty vagonů. Jeho skutečný stav se totiž cestující veřejností nedal odhalit.

0 0
možnosti
R

Roman36a

8. 6. 2011 6:48
Víš prd.

Státní organizace Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) není žádná soukromá firma. Vznikla transformací ČD a to z toho důvodu, aby byly zajištěny rovné podmínky pro všechny provozovatele drážní dopravy. Zaměstnanci zůstali původní. Přirozeně. Takže si ta svoje moudra strč, no ty víš kam.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 64
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1715x
Jsem člověk. A pevně věřím, že člověkem zůstanu.
Stanislav VeselýVytvořte si svou vlastní vizitku