- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nemám ráda automaty a "uklidňujicí" hudba mě rozhodně neuklidní. Přidat k tomu ještě takovou sumu za jednu minutu....Rozhodně se to může stát komukoliv. A ta paní, co hovořila 15 minut, nebyla jenom fiktivní?
Soni, volávají i déle. Sama nevím, co je pravda a co fikce A jak píše níže Jiří, měl tu čest zase na jiném kanále, s něčím podobným
Jitko, karma
Nechat si za stovku vyložit karty nebo třeba číst z ruky - proč ne, ale jenom pro pobavení.
Platit skoro stovku za minutu čekání na telefonu a pak poslouchat, jak "vědma" úmyslně protahuje hovor - tak to mi už zavání "šmejdy."
A ti kteří skutečně "vidí" - ti jsou opravdu vzácní.
Honzo, díky Víš ale, kolik takových volajících je? Je to jenom na nich, jak dalece si to nechají líbit a zda jim to stojí za to.
Také jsem několikrát chtěl "nahlédnout do budoucnosti" tímto způsobem. Není to špatné, ale chyběl mi u toho osobnější přístup a kontakt. Takže tyto služby i nadále vyhledávám, ale nikoli prostřednictvím TV. Získat dobrou kartářku, to se dnes rovná doslova výhře.
Jitko, také jsem zkusil - viz http://mitacek.blog.idnes.cz/c/300324/Jak-jsem-se-stal-investicnim-blbem.html
Jiří, bingo..přesně, jako já. Od té doby podraženo o desetikačku a tady automat nevypne, ale pokračuješ "imrvére" dál. Jen by mě zajímalo, kolik takto "postižených" jde s barvou ven
Jitko, i kdyby se dovolala, neusnula bys pak hrůzou z toho, kolik tě hovor stál.
A proto lépe to ponechat osudu a hezky si pak poslechnout větu od známé "skoročarodějnice" - asi to tak mělo být
Ivo, díky Jsme stejná krevní skupina