- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemate pravdu. Je povinnosti Magistratu podporovat hromadnou dopravu a alternativni druhy dopravy jako kola proti osobni automobilove doprave.
Osobne bych podporil zavedeni zpoplatneni vjezdu do centra Prahy pro automobilovou dopravu mimo zasobovani a rezidenty.
Uvědomujete si, že jen málokdo je takový masochista, aby projížděl Prahou autem, pokud opravdu nemusí? Pokud jen projíždím, tak využiji obchvatů. Pokud tam jedu na jednání, tak nechám auto na Čerňáku a jedu Metrem. Ale pokud tam něco vezu anebo si naopak pro něco jedu, tak tam se skřípěním zubů holt tím autem jedu, protože MHD bych to na zádech opravdu neodtáhl A pokud tam jedu v rámci volného času (k příbuzným, na přednášku o nutné obraně apod.), tak dokonce i do té samotné Prahy přijedu autobusem a tam přesednu na Metro.
A cyklistikou to sice nemá nic společného. ale pěkně mně na....... uzavření dolní části Václavského náměstí pro automobilový provoz.
Samozřejmě tam žádný bulvár nevznikl a celé to je jen na ostudu. A já, jako pěší, už vůbec ne.
Na kole po Praze i mimo Prahu jezdim dost casto, ale cyklojizdy a vsechny akce (tedy nezaznamenal jsem v mediich jedinou, co by mi byla sympaticka) retardovaneho sdruzeni Auto*Mat, nemam rad. Oni se jen snazi nahonit si vlastni triko a nastvat ostatni (cyklisty i motoristy). Po Praze se da jezdit slusne a kazdy kilometr zavesene ci jake dalsi cyklistezky za x milionu, me jenom na**re stejne jako kazda zprava o D1