- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdim autem celkem casto, ale vetsinou v nemecku. Ma rychlost je asi 160-170 km/h.
Zatim co jsem v cechah povazovan za "pirata", v nemecku jsem zodpovedny ridic, protoze jezdim pod 190 km/h. Stejne je tady vetsinou rychlost omezena za 130 km/h. Takze kdyz uz chceme byt svetovi, tak co kdybychom zrusili max. rychlost. Pri ostatnich prilezitostech se najde prirovnani hned k jinym zemim, i kdyby to mel byt Madagaskar.
nějaké si dotiskne, jako to udělala EU. Tak mi vysvětlete jeden důvod, proč by se prominentní policajt měl hrkat ve Fabii? Přece musí budit respekt!
Protoze se spatne ucil a toto si nezaslouzi :P
či týdnů Passaty nevyjedou, protože v rozpočtu policie budou chybět peníze na benzin.
kolik z té ceny bylo asi odkloněno do soukromých kapes?
Do soukromých kapes putovala celá ta suma, protože žádný z dodavatelů není státní podnik.
naprosta vetsina lidi povazuje za silnicniho pirata cloveka, ktery v obci jede rychlosti 50,001 km/h. Ano, od ctenaru Blesku se ostatne nic jineho neda ocekavat.
Vzkaz pro Autora: v clanku mate gramatickou chybu. Nepise se "Passat", ale Prasat" - protoze uvnitr sedi dobytek.
nezkušeností a zaujatostí autora. Hlavně pak myšlenka, že tyto vozy nepůsobí preventivně, protože postihují řidiče až po spáchání přestupku. Navrhuje snad autor, aby každý řidič měl do mozku implantován snímač povelu šlápnout na plyn a zabraňoval řidiči ve spáchání přestupku krátkým elektrickým impulzem?
Samozřejmě takové vozy zvýší bezpečnost na silnicích, protože řidičům omezí "volný prostor k páchání přestupků", kterých i na silnicích 1. tříd je opravdu hodně. A pláč nad vybavením těch aut mi připadá naprosto pokrytecký nebo minimálně neznalý. Protože lepší vybavení k silnějším vozům s velkým objemem motoru (i když 3,6litru a 300 koní - nic moc výjimečného) prostě patří a je otázkou, co by to stálo, aby se nestandardně to vybavení zhoršilo.
Takže já opravdu nevím, do jaké skupiny autor patří. Zda do skupiny neinformovaných a neznalých frflalů nebo do skupiny pirátů, kteří teď skučí. A poznámka o "nevyježděné policistce" byla vtipná, ale patřila spíš do článku o "pirátu Lacinovi".
Evidentně neřídíte auto. Můžou se stát dva scénáře:
1) vyplašenější řidiči budou sledovat všechny passaty jestli nejsou policejní, nebudou sledovat provoz a někam to narvou
2)všichni budou jezdit jako když policejní pasáty nebyly sem tam, někde někoho chytnou a při jeho "trestání" budou na silnicích vytvářet nebezpečné úseky (silnice 1. třády totiž nemá vždy odstavný pruh)
Dát 50 mega za auta pro nejhorší a nejneschopnější část policie v době kdy se šetří každej milion na invalidech a podobně považuju za vrchol neslušnosti.
nás stojí čím dál více. Musí se kvůli nim stavět nové věznice, kupují se supervozy, těch policajtů, kolik máme na jejich hlídání a honění. Nevím proč to mají platit slušní lidé. Jel jsi o 50 km nad povolenou? Máš po Maserati, šup s ním do dražby a peníze do kasy.
Ti co mají maserati, tak policaty nezajímají. Ty zajímají jen ti, které můžo odrbat. Z majitele maserati kouká max. klepnutí po prstech od nadřízených.
Není náhoda, že stavějí nejčastěji starší vozy, kde si vždycky něco najde, a jejich majitelé poslušně cálují. Ověřeno na vlastní vůz.
skutečnost je taková, že ti, pro který automobil představuje jejich právo, svobodu a sebeurčení, patří někam do škatulky "Stižený amokem". Na našich silnicích se odehrává něco jako v Colosseu. Pokud si představujete pod svobodou pedál na podlaze, tak si tu svoju stranu strčte do ... do ... do ... tlačenky. Tu si pak spapejte.
Sice nemám vulgarismy ráda, ale jeden přece jen používám. Pro mnoho Čechů je automobil obalem na penis. Prostě na nich je vidět jejich malost a nedostatek velkorysosti. Proč se to asi v zemích s demokratickou tradicí nevyskytuje?