- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až ji řídit budou, pak teprve ponesou odpovědnost.
Copak jízdné dělají odbory???
ale jizdne zivi i odbory, ne? Nebo zeleznicni odbory ziji ze vzduchu a vody?
že Šmudlínce nevadí vyplácené renty polišů a vojáků, ale železničářům by sebrala veškeré benefity.
editi, nemel, setri smajlikama a zalez, ty jako rentierka jezdis limuzinou, tak soupej nohama a neplet mezi dospely/a just mam o jednoho smajlika vic/
Když bude stávka déle než jeden den, tak to poznají úplně všichni. Před lety i tatíček Klaus klečel před Duškem na kolenou aby stávka skončila a na všechny požadavky přistoupil. Výhody mají nádražáci silně zasloužené a není důvod, aby měli režijku všichni občané ČR. Železniční odbory jsou tu aby obhajovaly zájmy svých členů, mezi které zachování režijky nepochybně patří a do spokojenosti zákazníků odborům vůbec nic není. Toto a také modernizace souprav a další je věcí jen managementu drah a ministerstva dopravy. Jste-li nespokojená, dejte se dohromady s ostatnímí nespokojenými zákazníky ČD a stávkujte za to, aby stát dával do osobní železniční dopravy 3x více, tedy 27 miliard Kč ročně, a že chcete platit také 3x větší jízdné než je dnes, třeba Praha – Ústí n L míst 137.- 411.-. Pak totiž budou mít ČD podmínky jako DB v sousedním Německu.
o ty výhody? Nízká efektivita práce. Neochota vyhovět cestujícím. Nezchopnost pružně reaagovat. Jenom namátkou si vzpomínám, když v televizi líčila jedna invalidní paní, že třeba v Ostravě Svinově lze nastoupit do vlaku na invalidním vozíku do vagónu z nějaké zvedací plošiny, ovšem žádá se o to minimálně týden dopředu.. Takže pokud se ta dotyčná rozhodne jet někam druhý den, tak buďto bez vozíku a nebo po vlastní ose. A to nemluvím o tom, že třeba jeden z eskalátorů na uvedeném nádraží nefungoval několik měsíců.
právo na stávku je nezadatelné právo dané Ústavou. Tak čemu se divíš. Stávkují lékaři, lékárníci, poliši i soudci. Tak proč ne železničáři.
ale ať si klidně stávkují. Možná zjistíme, jak moc je nepotřebujeme.
Mimochodem - to se krásně vybarvilo "moudré" rozhodnutí krajů, svěřit dopravu právě ČD. Cestující lokálních tratí by měli specielně poděkovat.
když tak hezky stávkovali - tuším v r. 1997 nebo tak nějak.
Když skončili, ještě několik týdnů nebylo možné ve vlaku potkat průvodčího. Moc se jim mezi lidi nechtělo...
ale alejá se tenkrát té stávky zúčastnil a to co vy říkáte je naprostá lež. Naopak je pravdou, co píši výše, že chudák Klaus prosil předsedu Duška aby stávku ukončil a pak přistoupil na úplně všechny naše podmínky. Také to byla jediná pořádná a úspěšná stávka v historii ČR od roku 1989 do dnes.
používá služební vůz i k soukromým účelům musí vše řádně zdanit a čím dražší auto tím vyšší zdanění. A tihle smradi chtějí stávkovat - to je drzost .
je to procento z ceny auta. Že by jim napálili procento z ceny vlaku?
Proč by měl mít někdo nějaký výhody navíc. Ať to klidně mají, ale ať si to taky zdaní jako další nefinanční příjem. Jaké výhody mají ostatní třeba na stavbě, v železárnách nebo třeba projektanti, účetní apod.
Zvlášť mě to udivuje ČD, kteří jsou věčně ve ztrátě a furt by jen stávkovali. Stejně se to skoro nepozná, že zrovna stávkují.
Musí se stávkovat minimálně 24 hodin. Kratší výstražnou stávku by cestující nerozeznali od zpoždění. Jinak karma!