Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

6. 2. 2010 0:42
Odbory neřídí firmu

Až ji řídit budou, pak teprve ponesou odpovědnost.

0 0
možnosti
FP

forhend

5. 2. 2010 18:10
Jenomže vy tady mícháte hrušky a jabka...

Copak jízdné dělají odbory???:-)

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

5. 2. 2010 18:37
Re: Jenomže vy tady mícháte hrušky a jabka...

ale jizdne zivi i odbory, ne? Nebo zeleznicni odbory ziji ze vzduchu a vody?

0 0
možnosti
E

editi

5. 2. 2010 16:17
Je zajímavé,

že Šmudlínce nevadí vyplácené renty polišů a vojáků, ale železničářům by sebrala veškeré benefity.;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VS

vladkaSpidlova

5. 2. 2010 18:06
Re: Je zajímavé,

editi, nemel, setri smajlikama a zalez, ty jako rentierka jezdis limuzinou, tak soupej nohama a  neplet mezi dospely;-D;-D;-D;-D;-D;-D/a just mam o jednoho smajlika vic/

0 0
možnosti
MS

BingoXX

5. 2. 2010 16:16
milá paní

Když bude stávka déle než jeden den, tak to poznají úplně všichni. Před lety i tatíček Klaus klečel před Duškem na kolenou aby stávka skončila a na všechny požadavky přistoupil. Výhody mají nádražáci silně zasloužené a není důvod, aby měli režijku všichni občané ČR. Železniční odbory jsou tu aby obhajovaly zájmy svých členů, mezi které zachování  režijky nepochybně patří a do spokojenosti zákazníků odborům vůbec nic není. Toto a také modernizace souprav a další je věcí jen managementu drah a ministerstva dopravy.  Jste-li nespokojená, dejte se dohromady s ostatnímí nespokojenými zákazníky ČD a stávkujte za to, aby stát dával do osobní železniční dopravy 3x více, tedy 27 miliard Kč ročně, a že chcete platit také 3x větší jízdné než je dnes, třeba Praha – Ústí n L míst 137.- 411.-. Pak totiž budou mít ČD podmínky jako DB v sousedním  Německu.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

5. 2. 2010 16:27
A v čem se ti nádražáci tak zasloužili

o ty výhody? Nízká efektivita práce. Neochota vyhovět cestujícím. Nezchopnost pružně reaagovat. Jenom namátkou si vzpomínám, když v televizi líčila jedna invalidní paní, že třeba v Ostravě Svinově lze nastoupit do vlaku na invalidním vozíku do vagónu z nějaké zvedací plošiny, ovšem žádá se o to minimálně týden dopředu.. Takže pokud se ta dotyčná rozhodne jet někam druhý den, tak buďto bez vozíku a nebo po vlastní ose. A to nemluvím o tom, že třeba jeden z eskalátorů na uvedeném nádraží nefungoval několik měsíců.

0 0
možnosti
E

editi

5. 2. 2010 16:15
Šmudlínko,

právo na stávku je nezadatelné právo dané Ústavou. Tak čemu se divíš. Stávkují lékaři, lékárníci, poliši i soudci. Tak proč ne železničáři.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
P9

pavel 99

5. 2. 2010 17:58
Re: Šmudlínko,

ale ať si klidně stávkují. Možná zjistíme, jak moc je nepotřebujeme.

Mimochodem - to se krásně vybarvilo "moudré" rozhodnutí krajů, svěřit dopravu právě ČD.;-D Cestující lokálních tratí by měli specielně poděkovat.:-/

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

5. 2. 2010 16:14
Pamatuju,

když tak hezky stávkovali - tuším v r. 1997 nebo tak nějak.

Když skončili, ještě několik týdnů nebylo možné ve vlaku potkat průvodčího. Moc se jim mezi lidi nechtělo...

0 0
možnosti
MS

BingoXX

5. 2. 2010 16:24
Re: Pamatuju,

ale ale;-Djá se tenkrát té stávky zúčastnil a to co vy říkáte je naprostá lež. Naopak je pravdou, co píši výše, že chudák Klaus prosil  předsedu Duška aby stávku ukončil a pak  přistoupil na úplně všechny naše podmínky. Také to byla jediná pořádná a úspěšná stávka v historii ČR od roku 1989 do dnes.

0 0
možnosti
L

larcc

5. 2. 2010 15:31
V soukromé firmě každý zaměstnanec který

používá služební vůz i k soukromým účelům musí vše řádně zdanit a čím dražší auto tím vyšší zdanění. A tihle smradi chtějí stávkovat - !!to je drzost .

0 0
možnosti
P9

pavel 99

5. 2. 2010 17:52
Re: V soukromé firmě každý zaměstnanec který

je to procento z ceny auta. Že by jim napálili procento z ceny vlaku?;-D

0 0
možnosti
AK

Tonda Brno

5. 2. 2010 15:20
Souhlas

Proč by měl mít někdo nějaký výhody navíc. Ať to klidně mají, ale ať si to taky zdaní jako další nefinanční příjem. Jaké výhody mají ostatní třeba na stavbě, v železárnách nebo třeba projektanti, účetní apod.

Zvlášť mě to udivuje ČD, kteří jsou věčně ve ztrátě a furt by jen stávkovali. Stejně se to skoro nepozná, že zrovna stávkují.

0 0
možnosti
AA

astrix

5. 2. 2010 14:49
Krátká výstražná stávka není možná

Musí se stávkovat minimálně 24 hodin. Kratší výstražnou stávku by cestující nerozeznali od zpoždění. :-) Jinak karma!

0 0
možnosti
M

marav

5. 2. 2010 14:45
Paní Vlaďko-jako vždy-karma a palec vzhůru :-D

R^

0 0
možnosti