Děkujeme za pochopení.
johnpeters
Prosím,
potřebuji nutně finanční pomoc ve výši 300 000Kč.Buďte tak laskava,a zařiďte u manžela,aby mi tuto částku poskytl z peněz ušetřených z jeho jidášské mzdy pobírané v Bruselu na úkor na př.důchodců-což jsem zrovna já-,a to na adresu Jan Peterka,Hory MatkyBoží 46E,Psč 34142.Děkuji,a přeji pevné zdraví.P.S.Pro něj to bude maličkost,a já přestanu chcípat hlady.
vladkaSpidlova
Re: Prosím,
boze, clovece, kdyby blbost nadnasela, tak se vznasite jak holub. Ubozaku
repanak
Myslím si - a většina diskutujících
to potvrdila, že Váš příspěvek je mírně řečeno "nepochopením". Především bych měl znát komplexní náklady na jednotlivé typy dopravy, nebo se k nim alespoň přiblížit. Samozřejmě je to závislé, kdo jednotlivé typy posuzuje. Jestliže tento stát ještě není v posledním tažení, tak by si měl ohlídat, kam případné vícepříjmy půjdou - proč hned strašit s plněním zelených kont. Zkrátka tentokrát jste "mimo mísu", včetně toho zvýhodňování - tak se to přece nedělá.
vladkaSpidlova
Re: Myslím si - a většina diskutujících
sorry, to ale nebylo podstatou clanku, a jestli jste to tak pochopil, je to spatne napsane. Podstatou clanku melo byt, ze zadne poplatky neodstrani ani hluk, ani vyfukove plyny, zadnou dopravu neomezi, a kdyz, tak minimalne, pouze vic financne zatizi konecne zakazniky. A ty takto vybrane penize nepujdou ani na nejaky vyzkum naprosto nehlucnych a cistych motoru, ale kdo vi kam.
Modrá Jana
Ale, ale autorko,
když manžílek dostával v EU 500 táců měsíčně, tak vám EU nevadilo. Dnes když už tam nesedí, a bude dostávat důchod pouhých 90 tisíc, tak pláčete na rozlitým mlíčlem. Krásné jméno-Vlaďka Špidlová.
vladkaSpidlova
Re: Ale, ale autorko,
Prvni zena meho jmenovce se jmenovala Katerina, druha Viktorie...snadno zjistitelne na internetu.
Elev
Ja su jen pro, aby se vazily kamiony
na hranicich a platilo se od tuny.
meloun.rudy
máte tam několik nepřesnoatí
To, ce odhlasohavole je možnost, nikoli povinnost započítat do ceny mýtného i poplatek za hluk a emise.
A k Vaší ekonmické úvaze asi tolik: možná, že si odběratel raději vybere dopravce, který používá auta, které nedělají hluk a nesmrdí, protože ten nebude muset plaatit zvýšené mýto bude moci nechat cenu na stejné úrovni a investice do šerných vozů se mu vrátí
vítek z prčice
komu nám ?
ČR jako tranzitní stát sever - jih a východ - západ musí logicky mít na vysokém mýtném zájem. Problém je díky deformovaným strukturám jen v tom, kam ty peníze půjdou - jestli na dopravní infrastrukturu nebo do kapsy cizího zbohatlíka a - dopravní stavby budou hradit daňoví poplatníci.
Tramp_007
Sama píšete, že
vlády několika zemí se shodly na..... Tak proč ten nadpis? To není Unie kdo vám chce tahat peníze z kapes, ale vaše vláda.
vladkaSpidlova
Re: Sama píšete, že
pravda, zapomnela jsem napsat, ze to je na popud Evropske komise
Tecumtha
Zdravím paní Vlaďko
jsme se řízením osudu téměř shodli na tématu viz můj poslední článek. Karma pro Vás. Zdraví Marek Vokšay
vladkaSpidlova
Re: Zdravím paní Vlaďko
tez zdravim...zrejme koukame na uzitecnost EU stejne-)))
martin5.3
Perlička
Teď jsem si zjišťoval nějaké detaily ohledně ceny výstavby železničního koridoru a dálnice a našel sem, že pro dopravu drezíny na větší vzdálenost vyjde levněji použít automobilovou přepravu, což jen potvrzuje co vím z dřívějška, že když se na nerentabilních tratích začala používat autobusová doprava - tratě na sebe najednou "zázrakem" vydělaly :-)
Kylchap
Re: Perlička
Drezína přepravovaná po kolejích platí "mýtné" jako nákladní vlak. Drezína přepravovaná na autě žádné mýtné neplatí.
Jak prosté milý Watsone.
Při zrovnoprávnění silnice a železnice by se vidělo.
Jan Ruzicka
Nesmyslná EU
potřebuje uživit neefektivní systém Rolla - když už dráhy nakoupily zbytečné vagony na neexistující převoz kamionů. To je všechno.