- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Uniká mi smysl blogu. Pokud se bojíte turbulencí tak jezděte autem. Pokud si budete před jízdou autem dělat takovou kontrolu jako se dělá u letadel, tak nikdy neodjedete.
Osobně považuji létání za zbytečný hazard se životem. Problém vidím hlavně v tom, že jakmile se něco pokazí, tak člověk v podstatě nemá žádnou možnost svůj osud změnit. Jednou v životě jsem letěl letadlem, jelikož s tím byl spjat můj významný kariérní posun. Během letu jsem se nebál. Jelikož jsem to rozhodnutí, že tentokrát tedy v rámci osobnostního posunu toto absurdní riziko podstoupím, učinil předem.
Možná nevíte, že piloti letadel neradi sami řídí auta při cestě z letiště do jejich domovů. Ve vzduchu se cítí bezpečněji. A to nemluvím o našich skvělých dispečerech ve věžích letišť. Statisticky je dokázáno, že na počet ujetých/odletěných km je letecká doprava nejbezpečnější. Když jsme jednou nastupovali do letadla, tak jsem na posledním schůdku řekl: "A teď opouštíme pevnou zem"! To jsem si dal, vedle stál kapitán a s úsměvem mě setřel, že on garantuje ještě pevnější "půdu" v jeho letadle. Tak to má být, s patřičnou dávkou sebedůvěry dojdeme daleko. Což mi připomíná volby v říjnu 2017, kéž jsou všichni voliči sebevědomí a správně delegují důvěru, těm správným lidem...
Jeďte jednou autobusem do Katalánska a příšte budete ráda i za dvouplošník.
Už jsem jela několikrát a ta cesta není vůbec tak hrozná. Ve Francii dostanete párek, pustí vám film a ráno vidíte moře
Zase jste mi připomněla "filosofii" jednoho známého, který říká, že dovolená kdy se nic nestane, nestojí za nic. Není na co vzpomínat:-D
Je to patrně tak, jak píše pan Šindelář. Na kratší vzdálenosti (tedy po Evropě) používají letecké společnosti vč.našich aerolinek menší letadla typu A319, 320, někteří obdobné Boingy. S těmi si ty turbulence nejspíš snadno "poradí".
Jaká je frekvence letů je vidět na flightradaru, kde je vidět i provoz na našem letišti.
Ale důležité je, že se nic nestalo, a doletěla jste!
Hlavní problém spočívá asi v tom, že nejčastěji v Evropě používaná letadla typu Boeing 737 a typy přiblžně stejně velké, které vyrábí evropské konsorcium Airbus (nevím to přesně, ale bude to asi A 319, a když tak znalci mne příp. opraví) - jsou příliš malá a každá vzduchová kapsa s nimi ihned zamává. To už jen s takovým (sovětským) tedy ruským Tu-154 (které mělo rozpětí křídel o 15 metrů větší, tedy celkem 45), jen tak něco nehnulo. A ještě o něco lepší byl velký Iljušin 62 (v něm bylo skutečně možné postavit na stolek kolmo vzhůru tužku a ani za hodinu nespadla). Přeji vám autorko pěkný zbytek něděle
No taVami jmenovaná letadla seděla dobře ve vzduchu, i proto že sebou vláčela tuny paliva navíc, které dnešní motory prostě nepotřebujou.
Jakožto fobika z létání jsem Váš příspěvek četl skoro se zatajeným dechem .). Ale já bych se vyhýbal jak čert kříži i letům, které bych měl garantovány jako bezproblémově poklidné.
Doufám, že jsem vás ještě víc nevyděsila