Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

repanak

6. 2. 2010 22:56
žiju na Západě - teda Prahy

ale vcelku jsem s hyper super spokojen - i když nevolím ODS nerad bych se v obchodech vracel před 89. Co mi dost vadí, je ale problém nalézt konkrétní zboží -

personál po ruce je většinou ruský... Ale i zde se setkám občas s pochopením - pažausta (tavarišč), šprašů manažera. Posledně půvabná a i sympatiská Slovenka,

když nevěděla co jsou švestková povidla ( slivkový ???- zapomněl jsem), zavolala českou kolegyni a bylo po "problému".  Kdybychom měli jen tyto "problémy" bylo by nám hej ...

0 0
možnosti
PK

repanak

6. 2. 2010 22:47
žiju na "Západě" - teda Prahy,

0 0
možnosti
Q

qwerty1234561

3. 2. 2010 18:26
zkuste

zkuste si za 8.000,- Kč dělat 14ti hodinové směny, s tím že manko sám ještě doplácíte. lidi jako vy neznají opravdovou práci.

navíc zisky z obchodu nejdou proavačkám, ale odplouvajkí kamsi do německa či velké británie

0 0
možnosti
MS

Kru-cipísek

4. 2. 2010 0:21
Re: zkuste

no jo, možná mají malé platy, ale za ty platy tu práci vzali, tak by ji měli dělat jednak dobře a jednak ohleduplně. Přece jenom jsou v obchodě. A pokud na to nemá nervy, což taky plně chápu, spoustě lidí tahle práce a styk s lidmi prostě vadí, no tak může jít pracovat někam, kde v kontaktu s lidmi nebude, ne? Myslím, že i ten, kdo je přijímal do toho obchodu jim vysětlil co a jak. Ale bohužel už chybí ten druhý stupeň - konolovat to a snažit se práci těch lidí zlepšovat. Fakt je, že základ je v tch lidech. Blbec bude blbcem i v obchodě a naopak.

0 0
možnosti
AH

nyny.

3. 2. 2010 17:16
hmm

já jsem se s většinou vašich připomínek nesetkala. Snad jen s tím překážením vozíků pro doplnění zboží, což se dá pochopit.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

3. 2. 2010 17:02
asi mám daleko větší štěstí na personál,

to, co vy, prakticky nezažívám. Kromě těch front u pokladen. To je ovšem spojeno i s tím, kde nakupujete - v diskontu si nemohou dovolit zvyšovat ceny kvůli najímání dalších pokladních. Ale neměli by slibovat třeba peníze, když fronta přesáhne třeba 5 minut. Hlásila jsem se o ty peníze, ale jako naschvál při té příležitosti zrovínka na informacích nikdo nebyl...;-D

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

3. 2. 2010 16:57
podobné zkušenosti

nemám. A jak říkáte - je to o lidech. Ono když ty prodavači/ky musí celý den koukat na otrávené obličeje nakupujících, kteří ani neumí říct "dobrý den" a "nashledanou", tak se na to po čase prostě vykašlou. A skutečnost, že si mezi sebou prodavači/ky povídají? No a, vy snad v práci, pokud pracujeme s někým dalším, celou dobu mlčíte? Moje zkušenosti jsou takové, že pokud se na prodavače/ku usměji, pozdravím, poděkuji a někdy třeba i přihodím nějaký vtípek, hned mi oplatí stejným. Ale když se někdo chová vůči těmto lidem opovržlivě, oplácejí stejným. Chápu je.

0 0
možnosti
PP

Euronymos

3. 2. 2010 14:40
.

Problém je vždy pouze v lidech. Buďto jste slušný a nebo jste hulvát.

0 0
možnosti
AA

Saša

3. 2. 2010 14:14
Posílejte nakupovat manželku.

Nebo si pořiďte vlastní krám a zaveďte v něm vlastní pravidla.

0 0
možnosti
K

Kozlík_

3. 2. 2010 13:24
V něčem bych se řetězců zastal

Např. trvalý úklid podlahy, to je nutné za provozu. Nestačí během noční přestávky, vytírá se totiž několikrát denně. Podobně jako v nemocnici, kde právě během ordinačních hodin v pravidelných intervalech uklizečka bezvadně vytře podlahu. Každý to pochopí, stejně jako ona, že po čerstve vytřené podlaze hned někdo šlape. Podobně se v nákupních centrech i jinde (v zaměstnání) uklízí za provozu i toalety. Někde ovšem ani jednou za hodinu nestačí, stačí jeden nekulturní člověk a místa je k použití jen pro otrlé. Vytírání podlahy u pisoárů - tak v práci vždy uklizečka klepala, aby nevstoupila, pokud tam někdo koná potřebu a je tudíž obnažený. V nákupních centrech se tímto neobtěžují, uklizečka přijde s vozíkem, případne nad zákazníkem postojí, než jí uvolní místo, aby mohla vytřít. Nicméně většině mužů tento přístup nevadí, klidně tam chodí, jdou k pisoáru, i když uklizečka o metr dál vytírá. Přitom by stačilo zajít pro jednou do kabinky.

0 0
možnosti
KM

Viktorie01

3. 2. 2010 13:16
Tak nevím,

asi je to obchod od obchodu. Jediné, s čím se u nás (supermarket jistého řetězce od "A") setkávám taky, je to doplňování zboží z bedny nebo palety, stojící v prostřed uličky, případně nikdo nic nevybaluje, ale paleta tam stejně stojí. Ale pokud do toho regálu potřebuju, tak slušně poprosím, dopňující mě pustí vzít si, co potřebuju a není problém. Stroj na vytírání země moc nepotkávám (asi jezdí jindy). Nikdy jsem ale neviděla, že by si zeměstnanec jen tak mezi řečí odhrábl salám nebo nějaký pečivo, ale prodavačka, mající zrovna pauzu na jídlo, jde s pytlíčkem, kde má třeba to pečivo, normálně k pokladně. U uzenin se taky obsluha nevybavuje (protože je tam teda bohužel většinou jen jedna prodavačka, o to je to pak delší fronta), to by je asi lidi sežrali. A  pokladní mezi sebou skoro nekomunikují, občas se některá (zvlášť pokud tam nepracuje dlouho) zeptá druhé na kód nějakého pečiva, ale že by mezi sebou řešily nějaký intimnosti, to ani omylem.

0 0
možnosti
F

fildicka

3. 2. 2010 14:34
Re: Tak nevím,

Souhlasim s autorem. Napr. u nas v Albertu na Andelu zrovna u boxu s uzeninami a parky jsou leckdy pekny nany, co se jen vybavuji. Chlapik s masinou byl bezne viden, a leckdy div neprejem nohy, napr. si to takhle drandil nakej blbec v Obchodnim sentru na Andelu, kde je Tesco+dalsi. Jeste u toho telefonoval. Krabice maji neohleduplne rozhazeny, ale je to o lidech, rekla jsem s dovolenim, a kdyz nechteli, proste jsem krabice odsunula:) Zrovna v Albertu na Andelu zenska, co doplnovala ovoce, do me temer vrazila, jeste u toho nadavala jak dlazdic, doktknout se me, jednu ji vrazim. A to krafani a kaslani na zakazniky taky tak. Stejne tak chodim ke "svym" pokladnim jak v tom Albertu tak i Tescu na Andelu a jsou skveli a vzdy mili. Autor popsal moc dobre. JE TO O LIDECH.

0 0
možnosti