- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pak příjímač GPS Boeinngu vzhledem k vyšší úrovni falešného signálu z vojenského letounu než ze stacionárních družic se začal řídit těmito daty a výrazně se odchýlil na sever do válečné zóny. Systém GPS obecně není chráněn před takovými útoky a existují o tom reálné doklady. Piloti ani nezjistili, že se pohybují po jiné letové trase než jim ukazovaly přístroje.
O vzbouřencích bylo přece známo, že již sestřelili vojenské dopravní letadlo ve výšce 6000 m. Tedy je možné, že opravdu měli systém, který umožňuje sestřelení letadla ve výšce cca 10000 m.
Jak je vidět, tak předpoklad vyšel a nyní lze o vzbouřencích tvrdit, že ohrožují mezinárodní civilní leteckou dopravu. Podle nezávislých informačních zdrojů žádná jiná letadla před sestřelením
Boeingu 777 přes válečnou zónu nelétala a držela se jižně orientovaného koridoru. Dokonce ani ukrajinské úřady přes svou povinnost v případě válečných konfliktů formálně neuzavřely oblast Doněcka pro civilní lety a tím mají spoluzodpovědnost na havárii výše uvedeného letadla.
Možná není náhoda, že stejný stroj stejného dopravce zmizel. Bylo zřejmě potřebné nacvičit detaily.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!