- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vytvořit na železnici konkurenci (vždyť jen díky knkurenci vyhrává kamionová a autobusová doprava). Což ovšem Slamečka a hejtmani (za ČSSD) velice ztížili podpisem dlouhodobých smluv s ČD.
máte v tom pěkný hokej, ČD je nyní pouze osobní doprava, ta s nákladní ČD-Cargo už není spojená
V situaci, kdy vyznamne firmy funguji v rezimu just-in-time si nedovedu predstavit, kde by se v tomto systemu mohly uplatnit nespolehlive CD.
Přesně tak. Ona se totiž trošičku změnila struktura průmyslu. Místo tun rudy, uhlí, ingotů a kdoví čeho ještě, co mohlo přes republiku putovat třeba týden si současné montovny vyměňují mezi sebou svoje serepatičky v režimu JIT. Někdy mám pocit, že ekonomiku neřídí ekonomové ani technici ale logistici- taková nová aristokracie.
Za současného stavu ČD nemožnost. u 80% nákladů dálkové přepravy se provádí tzv monitoring . Umíte si představit, že by ČD byly schopny každých 8-12 hodin přesně informovat zákazníka , kde se náklad nachází ? Já tedy ne .