- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud nebude, po soudružsku, nařízeno, že děti do místně příslušné školy musí chodit, "trh" to stejně vyřeší. Mohou se všelijací pomatení ministři stavět i na hlavu, rodiče své děti přehlásí do jiných škol, kde budou mít perspektivu dobrého vzdělání pro svoje děti.
Nejde jen o tělesně postižené, k těm je jistě nutná pomocná ruka. Ale snaha přemístit všechny ze speciálních škol je cesta do záhuby. Na nových, třeba 3 - 5 cikánů na druhý stupeň, kteří neznají základní matematické úkony a dokonce je problém vyjmenovat měsíce po sobě, žádný asistent nebude. S jakými vědomosti bude vycházet průměrná "záklaďák", když se výukový proces ještě více zpomalí.
Z tohoto pohledu je snaha nové ministryně o zpětné zavedení pevných, závazných osnov, krok správným směrem, jen přibude žáků, kteří si rok (nebo i více) zopakují.
Nejde vůbec o tělesně postižené. Ti většinou nejsou padlí na hlavu a učí se dobře a hlavně rádi. Jde o cikány, které nám naintegrují mezi naše děti. Takže buď učitel přizpůsobí tempo těm hloupým a líným a většina se bude nudit nebo si je vezme asistent trochu stranou a vytvoří tu "Zvláštní školu" v budově normální. Vím o čem mluvím, můj otec učil na zvláštní škole za socíku (potřeboval peníze) a po třech letech toho musel nechat aby to nervově přežil.