LP

Jen nechte na hlavě. EU je světový lídr v oblasti ekologie, hodnot, genderu, diverzity a rovných příležitostí. Nebude trvat dlouho a zbytek světa ji bude následovat.

Pak se doopravdy ukáže, jaké máme my, členské země tohoto prestižního klubu, štěstí na skutečné lídry a vizionáře v čele EK.

Kdo chvíli stál, již stojí opodál.

MS

Hezká ironie. Ve skutečnosti jde o tragický vývoj zničení Evropy.

JK

Mě by jenom zajímalo, jestli za 10 let, až bude úplně evidentní, že český/evropský auto průmysl je v troskách a ztratili jsme definitivně konkurenceschopnost v nových technologiích, tak tihle Vondrové, Kupkové a případně tady pan Smutný budou mít aspoň nějakou sebereflexi, že to byli oni, kdo jsou hrobaři českého průmyslu/automotive, protože se za každou cenu snažili bránit byznysy 90's podnikatelů, co potřebují ještě pár let fungovat než půjdou do důchodu, případně korporátních C-level manažerů, kteří nevidí za pěti letý cyklus obměny vedení a kpi k tomu navázaný.

MS

Ano, bude v troskách, protože jsme vsadili na technologie, které jsou v plenkách nebo ještě neexistují, zatímco jsme vzdali své dosavadní dominantní pozice, například ve vývoji spalovacích motorů. A jestli nechápete, že elektromobil nemá s bojem s CO2 nic společného, tak je mi vás jen líto. Soláry jako pohon českého průmyslu v režimu 24/7? To je ta zaostalost?

JP

Pan Smutný píše přibližně toto " podle určité vědecké teorie prý nese CO2 odpovědnost za příliš rychlé oteplování planety" . Skutečně "odborník". Působení skleníkového efektu kysličníkem uhličitým bylo objeveno na počátku minulého století. Mám dojem, že za to byla i Nobelova cena, není to "jakási teorie". Tehdy byla problémem spíš zima, proto se objevily i úvahy o zapálení uhelných dolů, aby se klima oteplilo. Pokud jde o Green Deal, je to nutnost, znamená nové příležitosti a technologický pokrok. Přechod na elektromobily má jasné fyzikální důvody (účinnost...), nyní se již ukazuje, že je to technologicky řešitelné. Automobilky možná samy odejdou od spalovacích motorů ještě před rokem 2035.

JB

J20a38n 55B83e63r87t74l

25. 4. 2024 21:08

Děkuji panu Smutnému za jeho vytrvalý a usilovný boj se zeleným šílenstvím. Obávám se ale, že pokud se tento názorový proud nedostane do hlavního zpravodajství a publicistiky, bude to boj marný.

Ptám se: můžeme my - čtenáři, diváci a posluchači - udělat něco pro to, aby se média touto problematikou začala zabývat seriózně?

MS

Obávám se, že pozice má a dalších kolegů, odmítajících klimatickou hysterii, je spíše "disidentská". Převažuje tvrdá zelená lobby, která má peníze. My tvoříme zdarma a pro uklidnění svého svědomí. V příštích dnech - bohužel nevím přesně kdy - má deník MF Dnes otisknout můj článek na toto téma. Bude to velmi smutné čtení o blížícím se zopakování solárního tunelu v ČR. Každý volič by ale měl oslovit svého poslance, senátora, hejtmana a dožadovat se odpovědí na otázky zejména energetické bezpečnosti obyvatel této republiky. Příští dva tři roky budou opravdu nesmírně složité.

JV

J43i45r67i 70V29r73a42b58e18c

26. 4. 2024 15:16

Přenechat republiku (svět )Smutným, tak to bude s námi a se světem smutné.

  • Počet článků 121
  • Celková karma 36,28
  • Průměrná čtenost 2365x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik