Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J20i42r56i 14V53r21a52b62e18c

26. 4. 2024 15:16

Přenechat republiku (svět )Smutným, tak to bude s námi a se světem smutné.

0 1
možnosti
JP

Pan Smutný píše přibližně toto " podle určité vědecké teorie prý nese CO2 odpovědnost za příliš rychlé oteplování planety" . Skutečně "odborník". Působení skleníkového efektu kysličníkem uhličitým bylo objeveno na počátku minulého století. Mám dojem, že za to byla i Nobelova cena, není to "jakási teorie". Tehdy byla problémem spíš zima, proto se objevily i úvahy o zapálení uhelných dolů, aby se klima oteplilo. Pokud jde o Green Deal, je to nutnost, znamená nové příležitosti a technologický pokrok. Přechod na elektromobily má jasné fyzikální důvody (účinnost...), nyní se již ukazuje, že je to technologicky řešitelné. Automobilky možná samy odejdou od spalovacích motorů ještě před rokem 2035.

3 5
možnosti
JK

Mě by jenom zajímalo, jestli za 10 let, až bude úplně evidentní, že český/evropský auto průmysl je v troskách a ztratili jsme definitivně konkurenceschopnost v nových technologiích, tak tihle Vondrové, Kupkové a případně tady pan Smutný budou mít aspoň nějakou sebereflexi, že to byli oni, kdo jsou hrobaři českého průmyslu/automotive, protože se za každou cenu snažili bránit byznysy 90's podnikatelů, co potřebují ještě pár let fungovat než půjdou do důchodu, případně korporátních C-level manažerů, kteří nevidí za pěti letý cyklus obměny vedení a kpi k tomu navázaný.

2 1
možnosti
MS

Ano, bude v troskách, protože jsme vsadili na technologie, které jsou v plenkách nebo ještě neexistují, zatímco jsme vzdali své dosavadní dominantní pozice, například ve vývoji spalovacích motorů. A jestli nechápete, že elektromobil nemá s bojem s CO2 nic společného, tak je mi vás jen líto. Soláry jako pohon českého průmyslu v režimu 24/7? To je ta zaostalost?

5 0
možnosti
JB

J34a87n 26B69e78r14t79l

25. 4. 2024 21:08

Děkuji panu Smutnému za jeho vytrvalý a usilovný boj se zeleným šílenstvím. Obávám se ale, že pokud se tento názorový proud nedostane do hlavního zpravodajství a publicistiky, bude to boj marný.

Ptám se: můžeme my - čtenáři, diváci a posluchači - udělat něco pro to, aby se média touto problematikou začala zabývat seriózně?

1 0
možnosti
MS

Obávám se, že pozice má a dalších kolegů, odmítajících klimatickou hysterii, je spíše "disidentská". Převažuje tvrdá zelená lobby, která má peníze. My tvoříme zdarma a pro uklidnění svého svědomí. V příštích dnech - bohužel nevím přesně kdy - má deník MF Dnes otisknout můj článek na toto téma. Bude to velmi smutné čtení o blížícím se zopakování solárního tunelu v ČR. Každý volič by ale měl oslovit svého poslance, senátora, hejtmana a dožadovat se odpovědí na otázky zejména energetické bezpečnosti obyvatel této republiky. Příští dva tři roky budou opravdu nesmírně složité.

3 0
možnosti
LP

Jen nechte na hlavě. EU je světový lídr v oblasti ekologie, hodnot, genderu, diverzity a rovných příležitostí. Nebude trvat dlouho a zbytek světa ji bude následovat.

Pak se doopravdy ukáže, jaké máme my, členské země tohoto prestižního klubu, štěstí na skutečné lídry a vizionáře v čele EK.

Kdo chvíli stál, již stojí opodál.

7 0
možnosti
MS

Hezká ironie. Ve skutečnosti jde o tragický vývoj zničení Evropy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 27,67
  • Průměrná čtenost 2316x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik