- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bohuzel na Ceske strane se jiz nemuze nic zmenit - infiltrace nemeckeho mysleni jiz bohuzel zachvatila siroke masy ceske spoecnosti.
Byl jsem minuly tyden na centru zakaznicke podpory CEZu a staly tam fronty lidi. kteri se prisli informovat, jak je to s tou podporou fotovoltaickych programu v ramci 'zelena usporam'.
Ocividne jsou v Cechach lide, kteri se rozhodli statu skodit a chteji si za statni penize postavit na strese solarni elektrarnu a tim zamerne destabilizovat el. soustavu.
Drive jsem si myslel, ze jsou to jen obcane, jejichz pribuzni jsou emigranti v Nemecku, ale stale vice potkavam spoluobcany, kteri nemaji s Nemci vubec co spolecneho. Nechapu jak to mohlo tak daleko dojit a jsem pevne presvedcen, ze zde pomuze jen siroka spolecenska kampan, ktera bude jmenovite oznacovat takove 'pomylene' obcany a dokonce jsem i toho nazoru, ze takovi obcane by meli byt hnani k odpovednosti.
Za meho mladi byla v Plzni na moste takovy vitrina, kde byly vyveseny fotografie spoluobcanu, kteri rozkradali majetek v socialistickem vlastnictvi. Dnes by dle meho nazoru ta vitrina mela byt znuvu zavedena.
Myslím, že jste princip těch vitrín nepochopil.
V nich byli pranýřováni ti, kteří odporovali oficiálně propagované politice.
Takže ani dnes by v nich nebyli vystaveni občané, stojící poslušně ve frontě na státem garantovaný příspěvek na fotovoltaická mávátka, ale ten, kdo by takovou politiku kritizoval či by dokonce doma ve sklepě skrýval zlý zlý nepěkná co2 dieselagregát.
Zdá se, že jste nejchytřejší ze všech, nikdo z Němců Vám nesahá ani po kotníky...Je nepochopitelné, že německá ekonomika tak funguje, když ji řídí takoví troubové. Zatímco my máme takového odborníka...a kdyby jednoho, jen tady na blogu jsou jich možná desítky.
myslim, ze to nechapete v sirsich souvislostech.
Uspechy nemecke ekonomiky je z velke casti nutno pricitat nemecke mentalite, tedy pracovitosti, dochvilnosti, neodmlouvani, plneni prikazu, pracovnimu nasazeni. Tyto vlastnosti jsou ve 'znalostni' ekonomice s velkou pridanou hodnotou velkou vyhodou.
Na druhe strane prinasi to bezvyhradne plneni prikazu tu nevyhodu, ze se plni i prikazy , ktere jsou nesmyslne. V takove chvili je ve vyhode ta ceska mentalita, kdy se ze zasady vychazi z toho, ze to co se narizuje je volovina a je treba to sabotovat.Ze vsichni ostatni jsou blbci. Takova metalita chrani pred tim, aby se nesmysly dovedly do trpkeho konce.
Když Měmci alespoň dvakrát v každém století nezplundrují Evropu, nejsou ve své kůži. A už se píše rok 2022, tak mají nejvyšší čas, aby to stihli.
Německo je odstrašujícím příkladem země, kde ideologický fanatismus ovládl politiku a ta pod jeho vlivem zcela ovládá hospodářství. Jinými slovy: V Německu opět zvítězila utopistická ideologie nad racionálním uvažováním. Němci se ukazují jako ze svých proher nepoučitelný národ.
V Německu vznikly v historicky nedávné minulosti dvě ideologie , myslím tím komunismus a nacionální socialismus , které zapříčinily největší průšvihy , jaké Evropu v průběhu dvacátého století potkaly. A dnes Evropané jako hloupé ovce se pod vlivem další v Německu praktikované sebevražedné ideologie, opět do velkého průšvihu řítí. A to dobrovolně!
Dnes je můžeme souhlasit s názorem bývalé britské premiérka Margaret Thatcher, která slovy "Silné Německo bylo vždy pro Evropu velkým nebezpečím" vyjádřila už po pádu Berlínské zdi v roce 1989 obavy ze sjednocení Německa.
Perfektní analýza evropských problému spolu s pojmenováním viníků. Jen se poněkud rozchází s oficiální tézí našeho vysílače signálů kdo za co může. První otázkou je zda neví která bije nebo ví a jen plní svěřený úkol? Druhou otázkou je pak do jaké míry má naše republika oficiální možnost z toho letadla vystoupit při mezipřistání. Nebo už letíme bez mezipřistání a konec nastane až se nádrže vyčerpají? Auto bez PHM zpomaluje, letadlo zrychluje.
Obávám se, že s takovými vládami, jaké tady vládnou v posledním desetiletí, už je měkké/hladké přistání letadla vyloučeno.