- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ruku v ruce s tím zdraží o stejnou částku i auta ojetá a nejvíce ta se spotřebou do 4l/100km moc jich není a hlavně nebudou....
Dopady tohoto výmyslu už je cítit dnes - automobilky vyrábí stále nesmyslnější a hůř použitelná auta, velké auto použitelné pro pětičlennou rodinu se téměř nesežene.
Staří lidé si často stýskají, jak za jejich časů bylo všechno lepší.
ceny automobilů rostou trvale po roce 2010, cena octavie v základu za 350 tis rok 2013 a asi znáte současné ceny, je to kromě inflace, nárůstu mezd a nákladů dané také tlakem na nové bezečnostní požadavky, výbavu aut, atd. elektromobily jsou vyráběné ve velkém zatím pouze ve vyšších segmentech kde mají výrobci prostor pro své marže a teprve později dojde k doplnění dalších segmentů trhu, ale spíše se křivky nárůstu ceny spalováků a poklesy ceny ele protnou....
Co kdybyste si přečetl zprávu včera na novinkách, že VW opouští segment objemové výroby a levných vozů a soustředí se jen na ty drahé se velkou marží? No protože žádné levné malé elektrické auto vyrobit nedokáže.
Co je člověk bez auta?
Jen kupa koloidní kližky!
Co je Trčálek bez stupidních ironických výkřiků mimo téma?
Upřímně netuším.