Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LU

Uvidíme ako si poradia Kórejci s výstavbou a byrokraciou v EU, stavať v SA a v EU sa nedá zrovnávať.

0 0
možnosti
JP

Nesdílím to nadšení, sdílel bych ho možná před 10 lety, nyní se mi to zdá už pozdě a ekonomicky nenávratné. Možná pro jistotu ty 2 bloky, ale víc určitě ne. Kde budou technologie za 15-20 let až budou za cenu 4 dostavěny? Prodlužený stát se vrhá do jaderné megalománie. Pokud dojde k dohodám mezi státy. propojení sítí a využití IT technologií, Slunce nám bohatě stáčí. To nejsou jen soláry, ale i bioplynky, větrníky...

0 0
možnosti
Foto

To s EdF je samozřejmě směšné. V ČEZ nabídky vyhodnocovaly měsíce desítky odborných týmů a ÚHS a jeho úředníci má rozhodnout, jestli se rozhodli správně.

0 0
možnosti
JK

J90a80n 15K24y19š16k84a

8. 10. 2024 19:31

A ještě něco: Ve vašem článku to explicitně nezaznělo, ale je třeba to říct: Je třeba pochválit českou vládu a zejména jejího dosavadního ministra průmyslu, jak rychle a srávně zvládli celé výběrové řízení na dostavbu potřebných bloků JE. Zvládli to od začátku do konce sami, stihli to za dva a půl roku, co je skvělé. A je třeba jim poděkovat, že měli odvahu zvolit neevropského dodavatele. Ta opce na další dva bloky za předem stanovenou cenu s možností volby až za pět let, to je vyjednávací majstrštyk. Je v tom poznat rukopis pana Síkely.

2 0
možnosti
JK

J69a95n 33K90y97š66k80a

8. 10. 2024 19:27

Jak už jsem zmínil u jiného vašeho článku, pokud se držíte technických faktů (a poznatků, jak říká J.X. Doležel) a nikoliv dojmů, názorů a ideologických floskulí, jste schopen napsat solidní článek. Za mě karma. Teď jde o to, aby jak vedení ČEZ, tak nový ministr průmyslu byli nekompromisní při přípravě potřebných smluv. Termín "konec března 2025" je limit, nikde není řečeno, že smlouvy nemohou být dříve. Čím dříve budou, tím lépe.

2 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2310x
Celý život jsem pracoval v komunikaci, napřed jako novinář s tematikou zahraniční politiky. Dodnes mne formuje šok z hrůz kambodžské genocidy spáchané v 70. letech Rudými Khmery. Byla naplánována jako maoistické sociální inženýrství a míněna  jako "náprava společnosti" zničením všeho, co nejsou a netvoří rolníci. Proto stoupence dnešní ideologie "zelené revoluce" s obdobnými zničujícími dopady na ekonomiku a společnost nazývám Zelenými Khmery. Přidal jsem do spolku českých vědců a expertů (realisticka.cz), protože v důsledku násilně prosazované totální elektromobility tuším existenční ohrožení dosud nejvýznamnější společnosti Škoda Auto a celého autoprůmyslu v EU. Byl jsem totiž  také 11 let mluvčím automobilky. Stabilní a cenově dostupná elektřina není komoditou, je to základní podmínka fungování naší civilizace.     

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.