Děkujeme za pochopení.
J93o74s70e36f 40P47r97o56c14h32á94z74k29a
Zdá se mi, že zarputilý ideolog jste Vy. Váš boj je hloupý, je to stejné, jako boj za zachování klasické žárovky, tehdy se také zdál její zákaz jako velké příkoří. Dnes by byli její zastánci k smíchu. Klasický spalovací motor přemění na kinetickou energii - pohyb - jen 30 % energie, zbytek na teplo. A to už je pádná výzva za pokus o změnu. Nebo chcete zastavit vývoj a zachovat současný stav "na věky"?
R67o43s44t14i68s77l86a48v 73J66e14z87e60k
Ještě žádný pokrok se nestal direktivním nařízením.
M58i24c83h89a50l 30P87r59o36k19š
Jak presne se muze elektromobil stat po ujeti 50 Mm bezemisnim? To behem jizdy nejak pojida CO2?
J14a67n 58S33i80n84n81r20e23i20c98h
Stara nemecka idologie. Pokud budeme zniceni, vezmeme pulku sveta ssebou.( Weltmacht oder Niedergang).
J11i67r87i 23V46r23a31b79e30c
Kec, spíš Sinnlos.... ohne Sinn každopádně ne reich.
M17i65r47e79k 87N82o71v23o81t73n85y
Neco mi uniklo? Vzdyt Euro7 bylo zruseno.
R69o40s33t39i45s20l53a15v 62J91e55z89e77k
Nebylo, jen se jedná o jeho redefinování. Zejména s ohledem k nákladní dopravě.
O60l57d55ř95i75c13h 17M65l78a16d11ý
V EU jsou emise CO2 z osobní dopravy cca 0,15% (!!!). Na zbytek tohoto tématu pak stačí kupecké počty. Kdyby přestaly jezdit všechny osobní automobily, nestane z hlediska celkových emisí NIC! Což potvrzuje i to, že v době pandemie, kdy byl prudce snížen objem dopravy ve velkých městech, nebyl naměřen žádný pokles emisí. Ale v Bruseli žádné fyzikální ani matematické zákony neplatí...
Více:
M48i30r77e45k 96N22o67v38o49t34n39y
Ja vam to vysvetlim, davejte pozor. Prumerne mnozstvi co2 vyprodukovane prirodou, se za posledni stovky tisic let nemeni. Mame stesti, ze mnostvi co2 co vyprodukuje prioroda, si priroda zase zpracuje (mozna to znate, uhli, vapenec atd.). No ted kdyz do tohodle rovnovazneho stavu zacnete prilevat nepatrne (nepatrne znamena 100x vetsi nez co vyprodukuji vsechny sopky na zemi) mnostvi co2, co se stane. Diky sklenikovemu efektu, se malilinkato zvysi teplota. Jenze zvysena teplota zpusobi, ze se v amosfere udrzi vic vodnich par. Jiste jste slysel, ze vodni pary maji vysoky sklenikovy efekt. No a ty vodni pary zpusobi jeste vetsi ohrati atmosfery. Tj. nyni atmosfera udrzi jeste vic vodni pary, atd. atd. Nemate zac.
Z69d43e57n76ě35k 68D26a26n37d61a
Berete tzv. rozum do hrsti a přitom důvod může být jinde. Přesně, jak píšete ve svém diskusním CV - o zrůdném sociální inženýrství. Sdílená ekonomika může být tím vysněným cílem sociálního inženýrství nového zeleného Khmerského věku. A jak toho dosáhnout - znesnadnit až znemožnit vlastnictví aut a nabídnout sdílené přepravní krabice jako dnes koloběžky.
I90v24a41n18a 18L50a33n27c50e
Některé státy, jako např. Čínu takové věci netrápí...
M53i30r86e21k 47N98o76v48o49t62n77y
To je pravda, jsou v elektromobilite pred nama.
P49a72v60e58l 15D68v46o30ř60á81k
Elektromobil ovšem brzdí motorem a rekuperací dobíjí baterii. Takže i z tohoto hlediska se dá očekávat menší otěr z brzd.
L14u48m45í21r 66V62i93t59h17a
Vozidlo se spalovacím motorem brzdí motorem. Navíc těžší vozidla mají systémy odlehčovacích brzd - motorové, hydraulické nebo elektrické. Což také, mnohdy velmi podstatně, omezuje otěr brzd.
J75o14s43e34f 25B97á53r26t37a
Někdo by měl zveřejnit, kdo je pod těmi předpisy podepsaný.
Z47d10e28n78ě37k 55D82a28n63d81a
Já bych spíše raději znal ty prvotní impulsy toho sociálního inženýrství. A jejich autory.
L13u48b13o12š 65U68l48r80i50c98h
'...že po 8 letech provozu může baterie elektromobilu ztratit 30 % původní kapacity, tedy i dojezdu. Zkusme si představit, že auto se spalovacím motorem by po osmi letech mohlo mít legálně o třetinu menší výkon" :)
Výkon s kapacitou batérie nemá nič spolčné.
P80e46t82r 87L42o85r73e15n47c
Dobrá, zkusím lepší příměr:
Zkusme si představit, že auto se spalovacím motorem by po osmi letech mohlo mít legálně o třetinu větší spotřebu.
(Přičemž už ta tabulková "nízká" spotřeba v okamžiku "nového" auta by byla někde kolem 13-15 litrů/100 km, načež by se ještě o těch 30% zvedla, to abychom mohli férově poměřit užitnou hodnotu, kvůli které si auto pořizujeme, neboli dojezd z plné nádrže s dojezdem z plné baterie.)
- Počet článků 121
- Celková karma 36,32
- Průměrná čtenost 2365x