Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že O2 postupovala správně. Ta zpomalená data po vyčerpání limitu (ostatně, ta rychlost se vůbec nedala využívat) nebylo nic extra smluvního, ale spíše jakýsi ústupek či pomoc ze strany operátora.

Myslím, že zrušení tohoto benefitu by nemělo být důvodem ke zrušení smlouvy.

A otázka automatické a placené obnovy dat? Vím, že v době, kdy jsem mobilní připojení O2 používal doma, tak mi mobil hlásil, že mi docházejí data a mohu si je prodloužit.

Ale, pokud by to prodlužovali automaticky, bez schválení, tak tam by zákazník předem informován být měl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2317x
když se rozhlédnu kolem sebe...

clock

Seznam rubrik