- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlasím, dokonce si troufnu tvrdit, že špatné zipování je důvodem leckteré předlouhé zácpy.
Nejen zipování.Co takhle předpis o vjetí do křižovatky,pokud nemohu dále pokračovat?
Tomu na oblečení se říká zdrhovadlo, tudíž ono řazení se jmenuje zdrhování. Zip je vyhraženo pro zcela jiné účely.
(Pokud není tento pžíspěvek jasný, kuk na můj blog.)
Ty jsi nějakej mudrc,viď?Jenom nevím,co je to pžíspěvek.
Lidé typu "crupier" zipování nechtějí pochopit a budou škodit i nadále. Domnívám se, že jediná - ovšem v televizních zpravodajstvích dobře zpropagovaná - akce vybírání (nízkých) pokut za špatné zipování by měla obrovský výchovný vliv a dopad. I ti, kteří mají "vlastní rozumy na rozdávání" by se konečně přizpůsobili a provoz by byl mnohem plynulejší a tím i rychlejší. Bohužel,. policie "pomáhá a chrání" vybíráním na bezpečných úsecích a "crupierové" zpomalují provoz a zvyšují stres a nervozitu na silnicích, vytvářejí riziková místa.
cože??? No klidně na mě ty policajty někdy pošlete, "pravidlo zipu" totiž říká, že vozidla mají jet v obou pruzích s tím, že až v místě, kde se sbíhají v jeden se pak auta natřídačku zařazují. Takže cpát se do toho průběžného kilometr dopředu nejen zbytečně brzdí provoz, ale je to i proti předpisům.
ale tady mám výhrady.
K té první situaci bych Vám poradil dělat mezeru před sebou později a nikdo se Vám tam nenacpe a ty co to zkoušejí (je bohužel spousta panikářů, co se začnou cpát do průběžného pruhu už u značek oznamujících snížení počtu pruhů 600 resp. 200m, protože se bojí, že by se pak nezařadili) prostě nepouštějte a "dotlačte" je až na správné místo.
Druhá situace takto popsaná je nesmysl. Pokud to "pěkně odsýpá", tak je slabý provoz a auta se nějak srovnají i bez striktního používání zipu a jeden "spěchálek" provoz nezastaví (pokud to teda není takové jelito, které dojede na konec svého pruhu a tam zastaví, protože se nedokáže plynule zařadit), protože auta jedoucí 70 už nejedou tak natěsno, aby se mezi ně nedalo zařadit. A pokud provoz zhoustne a začnou problémy, tak je pitomost aby se všichni řadili do jednoho pruhu kilometr dopředu, protože tím si to zúžené místo zbytečně o kilometr prodlouží a tím se provoz úplně zbytečně zpomalí. Všimněte si, že ....
..... když je omezení krátké, třeba jen 100m kde slničáři flikují nějakou díru, tak i při poměrně hustém provozu se kolony většinou netvoří, ty se tvoří hlavně u delších uzavírek.