- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A možná dobře filmařsky natočená reklama, ale s totálně trapným nápadem... s nebohým Sobotou na konci...
NEVKUS NA ENTOU stejně jako ostatní Bolkovsko Týmomilské reklamy.
Upřímně úroveň české reklamy je úděsná... tedy až na vzácné výjimky. Ale přistihla jsem se při tom, že leckterá reklama na mne má přesně opačný účinek, než bylo přání zadavatele. Prostě na mne reklama zapůsobila tak, že k danému produktu získám záporný vztah, bez ohledu na jeho skutečnou kvalitu. A také jsem zjistila, že nejsem sama. Například reklama na pojištění, kdy matka vezoucí dcerku autem málem porazí kance a dívka vyděšeně křičí. Tam bych tedy pojistku nechtěla.... Od začátku agresivních BeBe jsem si je nekoupila . Další kategorie jsou reklamy, které asi aniž to měly v plánu podsouvají podivné myšlenky - např. že postarší lidé jsou nositelé toho záporného a to lepší pro budoucnost nabízejí mladí, jak je vidět v reklamě na jistou banku.