Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, jednoduše napsané. Zajímavé je, v jaké roli musím být já jako učitel: Z role inspirátora a propojovatele poznatků (gymnázium) jsem se dostala k pomoci dospělým (jen ti, co přišli) a dnes učím na základní škole, kdy jsem chtěl s dětmi co nejvíce užívat života a zároveň jim ukázat něco ze zdraví a přírody...i bych chtěl v náznaku k třetímu stádiu, ale to je v dnešní ze 70-80% (statistika rodičů) technicistní společnosti nemožné. Je to zváštní smutný pocit. Jakou pro mě máte inspiraci?

0 0
možnosti
BS

Číst kvalitní literaturu, nejen o buddismu, mít kvalitní přátele a zejména učitele.

0 0
možnosti
JM

Diky, moc hezke. Jen bych si dovolil nesouhlasit s temi myty a ritualy. Na ty si samotny Buddha Shakyamuni vubec nepotrpel. On naopak zadal sve nasledovniky o to, aby ho neuctivali a nezhotovovali zadne jeho sochy nebo obrazy. K tomu doslo az o stovky let pozdeji. Lide to asi potrebuji. :-/ Dnes se k te puvodni jednoduchosti nektere smery buddhismu vraceji. Treba lesni mnisi jako byl Ajahn Chaa v Thajsku.

0 0
možnosti
BS

Mýty v Buddhově učení odpočátku byly, ale stran rituálů s Vámi souhlasím a děkuji za připomínku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1072x
Psycholog, polyhistor, publicista a spisovatel; zakladatel dobročinného vydavatelství Atelier 89, autor knih Milostné koláže, Základy muškaření a Zapomenutý prorok Tomáš G. Masaryk, editor knihy K.H.B. a T.G.M o svobodném myšlení, spoluautor knih Tomáš G. Masaryk, neomodernismus a Charta 2012 a Věrni zůstaneme. Články publikuje nejčastěji na Aktuálně.cz.

Seznam rubrik