Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KM

Viktorie01

27. 8. 2012 11:44
Právě naopak

myslím, že když by pokladní chtěla opravdu šidit, tak by Vám místo 2 mang naúčtovala potichoučku nenápadně třeba tři, ne 32. V tomhle případě pokladní evidentně něco blbě zmáčkla na kase. Nevím jak vy, ale já jedna cca vím, kolik tak asi budu platit a jednak koukám pokladní (aspoń tam kde nakupuju nejvíc, tam vidím) na displej, takže v obdobné situaci (šlo o nějaký houskz nebo co, ale taky jich bylo 32, asi jsou tyhle dvě čísla na kase vedle sebe) jsem to se smíchem, že to fakt ne, že to rozhodně ve dvou nesníme, reklamovala ještě před zaplacením a nebyl problém.

0 0
možnosti
JK

J.K.S

27. 8. 2012 10:42
Mně se to nestává

A to nakupuji pravidelně. Ostatně jako většina žen v této zemi. Že by u nás na severu Moravy byli šikovnější pokladní? Každý účet doma kontrolujeme a když se nám něco nezdá, kontrolujeme ho hned u pokladny. Za šestnáct let jsme v Kauflandu nemuseli účet reklamovat.

0 0
možnosti
AV

Alois Vichterle

27. 8. 2012 10:47
Re: Mně se to nestává

Nejsem žena, ale taky jsem ze Severní Moravy. Taky se mi nikdy za mnoho let nestalo, že bych byl podobným popisovaným způsobem oklamán ... uctenky samozrejme kontroluju take.

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

27. 8. 2012 10:18
Je to divný...

1) Nedávno se mi sice u jedné položky v supermarketu stalo, že na pokladně byla jiná cena, než v regálu - lišilo se to asi 2 korunami za kus, kupovala jsem 3 kusy, takže žádná velká hrůza, jen si na to teď budu dávat většího bacha, jinak ale cena na regálu i na pokladně sedí, nikdy mi nenaúčtovali nic navíc.

2) 32 ks manga? A záměrné ošizení? Jste paranoidní, pane autore. Kdyby Vám v rámci nějakého velkého nákupu náhodou namarkovala 3 kusy, pak by se MOŽNÁ mohlo jednat o záměr, ale místo 2ks namarkovat 32? To je prostě překlep. Ona ta tlačítka na pokladnách jsou na obsluhu leckdy ošidná... Možná byste si měl na den sednout za pokladnu...

3) Zkažené paštiky? Za to nemůžete ze 100% vinit prodejce. Pokud není obal průhledný, pak těžko pozná, jestli to není zkažené.

4) Namarkovat navíc 3 položky za 150 korun? A to jako jak? A jaké položky?

Nezlobte se, ale pokud jste měl problém, měl jste ho řešit okamžitě a nevytahovat to o dva roky později. To totiž silně zavání nekalostí z Vaší strany!

1 0
možnosti
AV

Alois Vichterle

27. 8. 2012 10:20
Re: Je to divný...

Mam z toho naprosto stejny dojem.

0 0
možnosti
PB

Barkynson

27. 8. 2012 9:29
Ano

popsal jste naprosto trefně každodenní obrázek ze supermarketů..Bohužel, i přesto, že lidé vědí co se v těchto obchodech děje, stále tam chodí a nakupují.I proto se podobné situace opakují a opakovat budou. Netřeba asi dodávat, co by se stalo s takovou zahraniční pokladní třeba v Rakousku nebo Německu...

1 0
možnosti
AV

Alois Vichterle

27. 8. 2012 9:45
Re: Ano

Mne to naopak zavani hoaxem. Proc se najednou autor rozhodl podelit o 2 roky starou zkusenost ? Uvadi tam datum 11.8.2010 ... a ted najednou po 2 letech se rozhodne o tom napsat ... a za dalsi, jak mu muze nekdo neco pripocitat k nakupu ? Dokonce nejake 3 polozky ? Kazdou polozku nakupu prece pokladni prilozi ke ctecce a ta sejme carovy kod. To jako vytahla z pod pultu potaji nejake 3 dalsi polozky a bez vedomi kupujiciho je pridala k nakupu ? Vzdyt je to doporovazeno zvukovycm signalem. A ze by opravdu byla pokladni tak odvazna, a namarkovala 32 x mango misto 3x mango a myslela si, ze si toho nikdo nevsimne ?

1 0
možnosti
AV

Alois Vichterle

27. 8. 2012 9:26
Me zkusenosti

To je zajimave, mne se nic takoveho nestava a muzu rict, ze uctenku kontroluju pokazde.

A jen mala poznamka, u nakupu za cca 300 Kc, jste si navyseni ceny o nekolik set Kc proste musel vsimnout.

0 0
možnosti
1

111

27. 8. 2012 9:03
No...

Vím, že to dokáže tzv. vytočit, ale k tomu Kauflandu - mohla se prostě přemáčknout na kase a opravdu si nevšimnout, zkuste si někdy dělat delší dobu stresující , mechanickou práci, pozornost prostě otupuje. Ony paštiky jistě neměly záruku, ale dobu minimální trvanlivosti. Pakliže před uplynutím této doby byly výrobky ke konzumaci nevhodné, může být chyba už u výrobce nebo při  skladování, v průběhu přepravy, nejen tedy u prodejce - ten navíc u tohoto typu výrobku těžko může Vámi uvedený problém zjistit. Nejsem zaměstnanec jakéhokoliv obch. řetězce.

0 0
možnosti
A

achesa1

27. 8. 2012 9:23
Re: No...

zvlášní je, že chyba se nikdy nestane opačně, já mám zkušenost, největší zloději Tesco Most, snad na každém nákupu něco navíc, místo 10 mlék minimálně 11 někdy i 20. I když na "chybu" okamžitě upozorním, pokladní prý opravit nemůže, "zajděte si na informace", tam nás podobně postižených čeká celá fronta

0 0
možnosti