Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P19a96v46e10l 19K76h59a77i56l
Tak FSO Warszawa jsem vídal, ale ne v drážní úpravě na kolejích, to foto točny určitě není z dronu ale je to modelová železnice. Jinak paráda.




A90l26e91n74a 71Ž97o15č97k36o30v92á
Ahoj Jaromíre, díky za další porci historie a současnosti v jednom. Mašinky baví a jen tak bavit nepřestanou .....

J51a98r80o51m53í67r 66Š66i70š93a
Ahoj Aleno...ještětak aby bavit přestaly
K34a42r36e85l 37N76á20p73r25a57v49n62í30k
Dobrý, ale i podle čtenosti soudím, že umíte lepší.


J45a37n20a 50M77e82l10i40š59o11v42á
krásne mašinky, tie parné si ešte pamätám aj malinovku v sáčku, keď som ako malá cestovala vlakom s rodičmi.

J66a83r64o87m44í31r 93Š34i20š72a
no jo, parní začouzené, ale parádní vzpomínky

K53l87á77r28a 78T75ů32m98o39v36á
A hlavně nechoď na WC ve stanici, byl by kopec na kolejích.

J61a30r95o90m58í27r 35Š42i89š24a
To už dáááávno neplatí...no tak dávno zase ne.
P27e88t61r 86L95o87r22e55n33c
Skaličák funíval vždycky do kopce ze Skalice do Boskovic, když tahal ty zelené hranaté osobáky do Chornice, a to ještě v dobách, kdy na jiných tratích se s párou končilo...
A ta maďarská amerika NOHAB - to musela být nádhera. Jediná lokotka amerického střihu na východ od Železné opony. S ní měli maďaři historické štěstí - podruhé už takovou "nezodpovědnou odchylku" Moskva nikomu nepovolila. Kvůli hladkému přechodu na válečnou dopravu musely být ve všech lido-demo zemích rovnoměrně rozmístěné Sergeje a nad jejich předepsaný tabulkový počet se připouštěly místní lehčí diesly jako Bardotka, Brejlovec či Pilštyk u nás, nebo famózní a vysoce důstojná žlutočervená V 180 v NDR...

J16a48r17o92m72í91r 49Š41i32š98a
Velký souhlas se vším, ta maďarská mašina tam byla opravdu za exota...ale parádního.

V16i76l41é29m 73R80a45v86e73k
Jaromíre, tak to je velká parní romance, řekl bych


- Počet článků 570
- Celková karma 37,50
- Průměrná čtenost 3699x