Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PK

P19a96v46e10l 19K76h59a77i56l

14. 11. 2024 17:40

Tak FSO Warszawa jsem vídal, ale ne v drážní úpravě na kolejích, to foto točny určitě není z dronu ale je to modelová železnice. Jinak paráda.

0 0
možnosti

Ahoj Jaromíre, díky za další porci historie a současnosti v jednom. Mašinky baví a jen tak bavit nepřestanou .....

0 0
možnosti
KN

Dobrý, ale i podle čtenosti soudím, že umíte lepší.

0 0
možnosti
Foto

krásne mašinky, tie parné si ešte pamätám aj malinovku v sáčku, keď som ako malá cestovala vlakom s rodičmi.

0 0
možnosti
Foto

A hlavně nechoď na WC ve stanici, byl by kopec na kolejích.

2 0
možnosti
Foto

To už dáááávno neplatí...no tak dávno zase ne.

2 0
možnosti
PL

P27e88t61r 86L95o87r22e55n33c

29. 10. 2024 15:56

Skaličák funíval vždycky do kopce ze Skalice do Boskovic, když tahal ty zelené hranaté osobáky do Chornice, a to ještě v dobách, kdy na jiných tratích se s párou končilo...

A ta maďarská amerika NOHAB - to musela být nádhera. Jediná lokotka amerického střihu na východ od Železné opony. S ní měli maďaři historické štěstí - podruhé už takovou "nezodpovědnou odchylku" Moskva nikomu nepovolila. Kvůli hladkému přechodu na válečnou dopravu musely být ve všech lido-demo zemích rovnoměrně rozmístěné Sergeje a nad jejich předepsaný tabulkový počet se připouštěly místní lehčí diesly jako Bardotka, Brejlovec či Pilštyk u nás, nebo famózní a vysoce důstojná žlutočervená V 180 v NDR...

0 0
možnosti
Foto

Velký souhlas se vším, ta maďarská mašina tam byla opravdu za exota...ale parádního.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, tak to je velká parní romance, řekl bych

1 0
možnosti
  • Počet článků 570
  • Celková karma 37,50
  • Průměrná čtenost 3699x
69 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik