- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezky. Příjemné povyražení v neděli večer. Karma.
Mam kamrada, ktery si pronajal pro svou vasen cely sal o velikosti telocvicny. Predvadel mi tam jeho vlacky Märklin i Fleischmann. Parada. A nekdy pred 20 a vice lety si koupil i nejake ty vagonky Piko a pak i masinky. Vagonky byly v poradku, ale masinkam prej stacil vlas na kolejich a uz nejely.
A kousek od Plzne, ve Vrceni je jeden podobny fanda, ten si po celem svete kupoje jen podvozky masinek i vagonku, a to navrch si vyrabi sam. Doporucuju se tem podivat.
no a bývalí kolegové z klubu modulové železnice Zababov vláčky občas v pohodě zaplní i velmi slušnou tělocvičnu.
Pár neděl jste vynechal,to mi nedělejte!
Excelentní,jako vždy. Mám pro Vás slabost (i pro mašinky).
Poslušně hlásím, že jsem potřeboval napáchat trochu železniční literatury a že teď se snad časem vrátím k psaní zdejšímu. Akorát ta slavá Střelnice je zase v nedohlednu (tedy alespoň z mého pohledu)
Tak to je supremum neprázdných zdola omezených podmnožin srandy.
poslušně hlásím, že už dávno množinám vůbec nerozumím
Zdeněčku, ráno jsem se bála otevřít blog...že tam nebude. A říkám si, jak tu chybí blog o "tvých" mašinkách.
Velká radost, že dnes jsem se dočkala.
Takže díky tobě neděle jak má být.
Blog je excelentní po všech stranách!
Díky moc!:-)
Tak to jsem rád, že jsi se dnes nemusela trápit. Ale vona neděle i beze mne byla dnes moc hezká!
Myslíte-li toho krasavce pravo nahoře, tak to dalo skutečně hodně práce vybrat alespoň jednu trošku inteligentní
To si tedy soudruzi z Deutsche Demokratische republik dovolili hodně. A ani nevíme, jestli ti lumpové byli z PIKO Sonneberg nebo Betliner TT Bahnen. Faktem je, že podobné martyrium jsem si zažil též a dodnes s patřičně nutnou a nostalgickou slzou oku vzpomínám na zásilky do opravny v Brně. A loterijní očekávání, zda při otevření balíku na mě vykoukne hrozivé - vámi zaslaný produkt nelze opravit. Ač je to s podivem, tak přesto všechno většina socialistické produkce stále jezdí... byť za cenu zvýšených poplatků na adresu podnikatele Huong Nguyen.
Jen na okraj - další syčáci z Arnold Rapido Nürnberg mi vnutili tendrovou parní lokomotivku a ta rovněž vykázala jisté nedostatky. Ovšem ty už ni nikdo nikde neopravil. Trudný to život vláčkařů...
Je to TT, čili lumpové buďtež lokalizování v Berlíně nebo kde to bastlili. Mně také před lety nějací nadšenci horečně nabízeli německou nulajedničku za dumpingových 499,- EUR, tak jsem jim vysvětlil, že hranice, kam jsem ochoten nejvýše dojít, je 3,60 EUR. Což nějak nepobrali.
Tak to Vás p.Šindlauere pěkně napálili, v bývalém NDR "Ragulin" stále i po desítkách let spolehlivě slouží. Další jsou v provozu tuším v Maďarsku či v Rakousku? Zkuste se poptat po náhradních dílech tam.
Jinak přeji hezkou neděli.
no jo, já se ptal v Chemnitz, ale repasovaný náhradní diesel 1-5D49 stojí 52.000,- EUR, což je poněkud více, než byla pořizovací cena mojí mašinky