- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkná reportáž.
Já se zase skláním před praotcem Čechem, který nechal v dobách předbagrových doprostřed úrodného Polabí svépomocí navézt Říp.
Pokud si ho představíme jako polosféru o poloměru 200 m (o tolik vyčnívá nad okolní krajinu) a vybereme si kolečko o obsahu 100 litrů, vyjde nám úctyhodných 16,75 miliard koleček. Tak to se junáci v rámci akce Z pěkně zapotili...
...mi tam vypadla desetinná čárka: je to jen 167.5 milionů koleček
Rád, ovšem myslím, že až byste se mnou byla nucena pochodovat po štěrku, po zadnici sjíždět násep, zaplétat se do šípkového roští, přeskakovat svodidlo, přelézat ostnatý plot pastviny, kličkovat mezi kravinci a hledat u nich z foťáku vypadlou paměťovou kartu, prchat před zlým kulakem a jeho psem, tak byste mi za takový "výlet" poděkovala trochu jinak
Díky za moc pěkný, vláčkový, zajímavý blog, Zdeňku!
A moc hezké obrázky!:-))
Rád; v zimě by ty obrázky byly určitě ještě lepčejší, ale to se tam jen sotva dostanu
Též u nás p.Šindlauere chodím obdivovat stavební dílo. Zářez tratě hluboký 10-15 dlouhý 400 metrů a z vytěžené zeminy před ním stejně vysoký násep . . . .A to všechno ručně . V tom zářezu je kupodivu rozvodí. Jedna strana teče na Slovensko do Váhu a druhá do Moravy . . . . V Dunaji se ale nakonec vody stejně "setkají".
Jinak fascinují mě Vaše obrazy,na tom prezentovaném obrázku je dvašestdvojka, tak na ní (na stodevadesátčtverce) jsem v šedesátém devátém začínal svou kariéru jako fíra.
Mějte se hezky , za chvíli valím do Zlína,na velkou výstavu žel. modelů. Poobědě z ní snad pověsím pár fotek na k-report. . . "Trať Vlára a okolí" .
Mně se, Ivane, líbí ta Vaše profesionální hantýrka. "dvašestdvojka, tak na ní (na stodevadesátčtverce)".
Mně se přihodilo něco podobného, ale v jiném oboru. Měl jsem v roce 1990 v Amsterodamu školit jednoho šéftechnika z Blavy (v hantýrce Bratislava) a vyzvedával jsem ho, se svým žiguličkem na nádraží.
Už dlouho jsme si tykali. On bol Karolko a já Jirko. A jak jsme projížděli městem, tak Karolko náhle zvolal: "Jirko, tlačiareň".
Já se podivil, co se děje a až pak jsem si všiml čtyřčíslí na SPZ toho auta: XXX3203, přičemž 3203 byl velmi oblíbený model řádkové tiskárny. Mimochodem, geniálně zkonstruované tiskárny.
Přesněji řečeno, ti pracovitější byli....Těžko se dá uvěřit tomu, že by nějaký současný stavitel nalákal někoho dnešního na nábor takovéto stavby, kdyby nabíraní měli perspektivu, že to budou dělat jen lopatou, kolečkem a ve sváteční chvíle volským potahem.
Já bych do toho šel i dnes, aspoň bych si mimoděk zlepšil fyzickou kondici. Horší by to už tak po týdnu bylo s kondicí mentální.