- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak trochu "cimrmanovské" téma Ale báječně vymyšlené Měl byste se dát s cimrmanovci do kupy, určitě byste si skvěle rozuměli
děkuji, je mi ctí; ovšem já bych jim tedy sebe opravdu nepřál. Zaplať bůh, že jsou, jací jsou!
Díky všem za úsměvnou diskuzi. Ale vážně:
Víte, že za zlaté I.republiky vedení státu kňouralo, že žel. dráhy jsou ztrátové?Pan Baťa jim vzkázal, ať je jemu dají na 1 (slovy: jeden) rok do pronájmu a on dráhy učiní ziskovými! A pak je vrátí státu zpět.Dokázal by to, byl muž činu a přitom neměl ani vysokoškolské vzdělání. Titul ano.
Takže jsem na tohle kolem roku 1980 vzpomínal, když jsme v zimě 5 hodin mrzli ve vlaku z Blanska do Prahy. Změnilo se od té doby něco, kromě pohodlnějšího vybavení vagónů?
Karma (A on ten "koridor" není a nebude o mnoho lepší)
no jo, pokrok může vypadat všelijak.
opět jste mě nezklamal. Až někdy přijedu do Lípy, musíme si dát na Střelnici spolu pivo
inu, jestliže budu mít vycházku, proč ne?
Opět jsem ráda, že jsem blog přežila ve zdraví!
Udělal jste mi velkou radost, protože s tímto "fofrem" vlaků se možná vrátí prodejci horkých párků, piva i nanuků, kteréžto pochutiny bude možné v pohodě koupit, aniž by musel vlak přibrzdit Velmi optimistické!
Nebo třeba u Bystřice nad Perštejnem má trať takové pěkné serpentiny a vracečky, a určitě tam mezi nimi rostou houby.
když ony ty vysokorychlostní tratě u nás už jsou dosti otřepané téma, tak je holt třeba nějaké změny ...
A jako pohon bych doporučil čtyřspřeží hlemýžďů (přepřahací stanice na kapustovém záhonku v Jihlavě). Když mohla do Lince jezdit koněspřežka, tak do Brna pofrčí šnekospřežka.
Těch přepřahacích stanic by ovšem muselo být poněkud více, neb pochybuju, že jeden a týž šnek vydrží štreku z Prahy na kapustový záhon u Jihlavy. A kromě toho, umíte si představit ten šílený povyk na zabičkářském ministerstvu?