Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poslední dobou využíváme občas vlak, zjistili jsme jak je to pohodlné cestování bez nervu a hledání parkovacího místa. Tak byl blog pro mě zajímavý .

0 0
možnosti

Jsem podobného ražení. Mimochodem, prý technicky nejobtížnějším místem celé stavby "nádraží Stuttgart 21", o níž referuji, je .... obří podzemní parkoviště.

0 0
možnosti

Díky za pohodovou a nadhledovou reportáž!

Poloviční kolejová křižovatka - to je angličan, co má jednu větev jen nafest napřímo? (Asi ano). Zajímavé, ještě jsem to nepotkal.

A s vnějšími jazyky - to to šmrdlací má venku a ne uvnitř? (Asi ne)

0 0
možnosti

v podstatě jste to popsal dobře, odbočný směr je tu jen jeden, ne dva jako u "úplného angličana" - proto "poloviční angličan". Umístění jazyků "vně" umožňuje větší poloměr oblouku odbočné větve a tudíž větší průjezdnou rychlost odbočkou, obvykle 60, případně 80 km/h. V Německu jsou tyhle konstrukce poměrně běžné, u nás o nich nemám ponětí.

0 0
možnosti
Foto

Hm, od roku 1986, nemají oni tam taky nějakou Vodu z Tetčic?

Tento tunel zdržel "jen" o dva roky (ale zase to je jen tramvaj, ne železnice): https://kopemezabrno.cz/wp-content/uploads/2023/04/230417_Tunel_VMO_Zabovreska_foto_sch025.jpg

0 0
možnosti

Dlouhááá léta se bojovalo proti zničení parku ve Stuttgartu, samozřejmě se v tom angažovali Zelení, ale odpor veřejnosti byl širší.

0 0
možnosti