Děkujeme za pochopení.
A91n72t69o62n79í50n 29K85o25u47n16o87v11s87k70ý
Hurá, vstříc zeleným zítřkům...
Pokud chce automobilka dotovat auta na baterky (aby vůbec nějaká ve větším rozsahu dokázala prodat) a nechce zkrachovat, musí zvýšit ceny aut se spalovacími motory.
Octavia IV v základu s třípístem 1,0 TSI stojí o 53 % víc než stála základní Octavia III se čtyřválcem 1,2 TSI.
Je to jen přeměnou auta v pojízdný Facebook?
To těžko...
V47o41k91o77u76n 38V67l88a21d53i39m75i35r
A ted si pane Kounovsky predstavte, ze zakladni Octavia v roce 1959 stala 28 000 Kcs.
Ale tenkrat se m,uvilo ci psalo o socialistickych zitrcich.
J48a12n 60S70v25a32t77e89k
Místo toho, aby se Škoda začala "chytře opičit" po firmě Renault, která bude na palubní desky pro stejný nedostatek čipů místo digitálních na čas instalovat klasické přístroje ručičkové, tak Škoda /k nemalé radosti konkurence/ se raději rozhodla výrobu zastavit...!!
Zdroj: https://sindelarpetr.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=772338
Myslím, že ten nedostatek čipů má vliv především na využití různých pokročilých "bezpečnostních systémů" a že finta, spočívající v náhradě digitálního displeje analogovými ukazateli, by nebyla řešením... Sice věřím, že by mnozí Češi ocenili auto bez mnoha "bezpečnostních asistentů" a dalších "vychytávek", je však otázkou, zda by takové auto vůbec mohlo být homologováno pro provoz na našich a evropských veřejných komunikacích.
Sám mám nyní relativně novou Fabii, která kromě běžného parkovacího asistenta má i jakési čidlo, které upozorní řidiče na přílišnou blízkost k před ním jedoucímu vozidlu (mě to tedy upozornilo zatím jen jednou, kdy auto samo! vyhodnotilo mou rychlost vzhledem ke kluzkému povrchu v možné kolizi s vozidlem přede mnou - řeknu vám, není to špatná věc ani při té rychlosti 40 km/h, kterou jsem tehdy jel)...
A těch užitečných vychytávek, zajisté využívajících právě těch chybějících čipů, tam bude jistě ještě více (o mnoha z nich asi ani nemám tušení).
Jistě - můžeme se vrátit do dob Favoritů či do doby Škody 1000MB (z hlediska jednoduchosti oprav), nicméně si přiznejme, kdo z nás by dnes chtěl takové auto řídit?
Pro někoho, pro koho představuje auto prostředek, umožňující mu relativně bezpečný přesun z místa A do místa B, kdo je rád, když se musí věnovat jen dopravní situaci (okolním dopravním prostředkům a chodcům), kdo si nepotřebuje honit ego tím, že může být někde o 30 s dříve, kdo raději vyrazí dřív, kdo ocení rozumnou asistenci auta (např. ten parkovací asistent, ABS, ESP apod.), kdo raději předá auto odborníkům (do servisu), pro toho je auto "napěchované různými vychytávkami lepší volba než "Favorit" bez ničeho.
V54o41k65o75u98n 67V98l56a31d26i10m25i34r
A co takhle rovnou zacit vyrabet tudora s drevenou karoserii?
- Počet článků 324
- Celková karma 16,31
- Průměrná čtenost 1137x