- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč by se kdokoli měl "loučit se svými miláčky", jak se snažíte zlomyslně nadhodit, když si nebude moci koupit cokoli nového? Naopak jediným výsledkem bude, že původní stará auta budou udržována v provozu za každou cenu donekonečna.
Pan Hinterbuchner považuje "dekarbonizaci" vymyšlenou Evropskou unií jaksi dost omylně za mou osobní zlomyslnost. Auta se spalovacími motory do nekonečna jezdit nebudou a zejména nebudou o něco dříve jezdit ta vozidla, co nesplňují emisní limity. Naštěstí se stará vozidla, jako byly škodovky 105/120 korozí rozpadla a v provozu jich zůstalo pár tisícovek. Povinnost vyrábět a dodávat na trh náhradní díly - činí od ukončení výroby konkrétního typu 10 let. Tyto škodovky nebyly vybaveny katalyzátory /těmi byly vybaveny až následující Favority/Formany/ a můžeme být rádi, že staré stopětky a stodvacítky už po našich městech nejezdí. Kolik se moje generace na silnicích nalokala mikroskopických vláken azbestu z tehdejších brzdových destiček, dnes nikdo neví, ale podle výskytu rakoviny všeho možného můžeme usuzovat, že určitě hodně. A blíží se doba, kdy se dnešní benzíny a nafta přestanou v Evropě prodávat. A navíc, EU se nebude nikomu starat o to, zda na auto peníze bude či nebude mít a již dnes je jisté, že elektromobily budou pouze pro bohaté.
Teda přiznám se že vlastně pracuji v automobilovém oboru ale co přijde je mi srdečně jedno. Aut mám bohužel spoustu, hlavně k práci, za ideální bych považoval, kdybych auto vůbec k ničemu nepotřeboval. Takže pokud někdy za 40 či 50 let zakáží provoz nafty a benzínu... To se mne už netýká. A pokud na to za třeba 10 či 15 let uvalí extra vysoké daně - stejně najezdím za rok pár kilometrů.... Jsou to všechny vymyšlenosti, které neovlivníme. Dříve jsem nad tím docela přemýšlel, teď je mi to zcela ukradené.
Ať si Babiš nějakou automobilku koupí a potom může benzínová auta vyrábět třeba dalších 50 let.
To je klidně možné, že si Babiš (stejně jako pekárny nebo uzenářství) může koupit automobilku. Ovšem záleží na tom, kdo si bude za kolik jeho "benzíňáky" kupovat!! Protože již nyní je celkem jasné, že elektromobily budou pouze pro bohaté.
V roce 2035 mi bude 80 a je otázkou, jestli ještě budu mít řidičské oprávnění. Nebo jestli tady ještě vůbec budu. Ať tak či onak ke svému 5 let starému autu se budu chovat s větší láskou než k těm předcházejícím
Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.