Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kolik hlasů budou mít nezaměstnaní příslušníci "etnika" se základním vzděláním ?

0 0
možnosti
RM

My přece diktaturu máme. Máme diktaturu byrokracie a banksterů. Jediná svoboda, která nám zbyla, je svoboda frflat. To ostatní je ve skutečnosti otroctví.

Autorovi karma, mnoho věcí, které uvádí, jsou racionálně podložené.

0 0
možnosti
Foto

...........podle mne by jste nemohl úspět už jenom z toho důvodu , že chcete jmenovat rektorem VŠE Václava Klause s vymodlenou profesurou , to by ta diktatúra dopadla , prvním popraveným rektor VŠE , za nimi všichni JuDr, MuDr , Kmotr..........:-P:-P

1 0
možnosti
Foto

Stát řízený na podobných principech bych vydržel fungovat asi tak deset minut. Nemůžete se ve svých úvahách omezit jen na 1% nejelitnějších velikánů, které byste nechal všechno řídit. Stát musí dokázat zapojit občany jako celek do svého fungování, ne jen těch pár nejlepších z nejlepších.

1 0
možnosti
Foto

Volební právo podle vzdělání je třaskavá záležitost, po které si netroufli sáhnout ani Vámi zmiňovaní Habsburkové, protože dost těžko přesvědčíte bohatého velkoprůmyslníka, že se špatně učil a má tak menší práva, než chudý doktor mikrobiologie. Takový člověk si ve svých továrnách pak rád vyrobí spoustu zbraní, kterými Vás bude chtít přesvědčit o opaku.

Zároveň si myslím, že neefektivita naší justice nestojí na tvrdosti trestů a snesitelnosti podmínek vězení. Každý, kdo se někdy soudil Vám řekne, že v ČR je hlavní problém administrativní a procesní stránka věci, kterou vege kuchyní asi nezlepšíte, i když k ní pustíte Mozarta.

Zkrátka chtěl byste nahradit ideály, snění a nepotřebné myšlenky, pragmatickým, jasným a logickým uvažováním, nicméně s takovým systémem byste pravděpodobně na žádné kosmické lodi nikdy nepracoval. I kdybyste ji dokázal postavit celou sám, musel byste jednoho dne přijít přes spectabilis et venerabilis Václava Klause, který by Vám s blahosklonným úsměvem vysvětlil, že budovat za miliardy dolarů vesmírnou stanici, na kterou budou lítat astronauté studovat "klíčení rostlin hrachu v beztížném stavu" je opravdu, ale opravdu nákladný podnik, který se nemůže nikdy zaplatit, id est jsou to vyhozené peníze, tedy nemá cenu a nikam se nepoletí.

Ideály jsou v této situaci totéž co Vaše morální integrita elitních absolventů. Nemůžete ji nikdy určit, zvážit a změřit, můžete v ní pouze věřit jinak se nepohnete z místa.

2 0
možnosti
Foto

Malujte si to hezky a určitou vnitřní konzistenci to má, nicméně o takový stát se už pokoušela v minulosti Čína (před WW2), Kambodža před Rudými Khmery (jejichž vůdci byli mimo jiné absolventes excelentes zahraničních univerzit) a v současné době něco podobného zkouší i třeba režim Kim Čong Una (buď důstojník nebo elitní intelektuál z kasty vyvolených).

Ono abyste mohl využívat skutečného bohatství lidí, jak říkáte, tak potřebujete předně zdravou sociální ekologii, tedy aby lidé měli možnost se realizovat a obohacovat svou osobností svět a společnost kolem sebe. Pouze inspirativní prostředí ve kterém najdete spokojené kuchaře, umělce, zemědělce, herce, baviče, hadače z rukou, intelektuály, vědce nebo architekty umožní skutečný civilizační rozvoj společnosti. Mnohokráte citujete Singapur, určitě je to úžasný městský stát, v mnohém inspirativní, ale co přesně dala tahle obchodní křižovatka světu? Vymysleli tam mobilní telefon, televizi, internet nebo rádio? Ano dokážou vše z toho levně vyrobit, ale potřebují know how od nás "euroatlantiků".

U statutu vysokých škol vidím, že máte hodně americkou perspektivu technického směru, za což Vás nelze apriori kritizovat, nicméně dějiny evropských univerzit velmi dobře objasňují, proč studovat a rozvíjet i "neaplikovatelné" vědy a jak důležité je pro rozvoj civilizace humanitní hledisko, to by ale asi bylo na dlouhé povídání, ale věřte mi, že i vědy jako teologie, historie, etnografie, filologie nebo dějiny umění mají svůj význam. Fixovat vysoké školy na "sponzory v průmyslu" můžete jen omezeně a u některých oborů a rozhodně je pak otázka, do jaké míry je možné následně hovořit o "vysoké škole" a do jaké o "vysokém učení". Kvalitativně mezi nimi nemusí být rozdíl, nicméně liší se svým účelem a posláním.

2 0
možnosti
Foto

Pěkný a zábavný :-) článek. V mnohém - ne ve všem -  s Vámi souhlasím. R^

2 0
možnosti
FV

Podle fotky to vypadá, že jste z vysoké školy už hodně dlouho pryč. A to je poměrně problém. Píšete, že máte na diktátora vzdělání, ale určitě nemáte přehled. Nemáte přehled, co se dnes učí na vysokých školách. Tím chci říct, že problém není vždy jen ve studentech. Ono taky, koho baví se učit něco, co nikdy v praxi nevyužiju. A takových věcí na VŠ učí 95%!

2 0
možnosti
MC

Né ve všem s vámi souhlasím ale v 90ti% ano. Karma.R^

0 0
možnosti
AO

A87l51e37n60a 29O98u86z32k63á

16. 8. 2014 18:14

Otázkou je, jak dlouho byste to vydržel :) Napsáno hezky, už už bych skoro řekla - fajn, to beru... ale kurňa, já bych raději bez státu a bez politiky a bez vládců... blbci se umlátí sami - na to nikoho nepotřebují... však je vidět, kam to dotáhli a konce to mít brzy bude... :)

0 1
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1044x
Jsem byvaly sr. inzenyr ktery pracoval na orbitalni stanici ve Washigtonu a Houstonu. Muj sef byl druhy astronaut z Apollo 13, Fred Haise. Pred tim jsem pracoval jako Projektovy manazer na mega projektech v USA a strednim vychode. Pozdeji jsem byl vysokoskolsky pedagog na trech Australskych universitach a VSE.

Seznam rubrik