- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zjistila jsem včera , že mi nedobíjí telefon. V ranních hodinách jsem navštívila velký elektroobchod. Koupila nabíječku. Vyběhla schody ( dvoje točitý ) rozbalila nabíječku a zjistila, že mám nabíječku Iphone 4.
Seběhla jsem po schodech ( v kabátu ) a doběhla do velkého elektroobchodu. Byli na mě příjemní a vrátili mi penízky a omluvili se, že nemají nabíječku na Iphone 5. Doběhla jsem do specializovaného obchodu na tyto telefony. Na otázku, jestli mají nabíječku jsem dostala odpověď za 540 Kč. Na otázku :"dá se opravit nabíječka" přišlo zakroucení hlavou.
Použila jsem své nohy a spocená se vracela pro peníze do kanceláře. Ještě po cestě jsem vtrhla do nejmenovaného operátora, kde mi nabídli nabíječku za 499 Kč.
Doběhla jsem do kanceláře, sundala kabát a potřetí a naposledy jsem vběhla k nejmenovanému operátorovi. Na otázku " dá se nabíječka opravit ? " jsem dostala spásnou odpověd , přineste záruční list k telefonu a pošleme jí na reklamaci. Budete mít nabíječky dvě.
Telefon je hitem, vzpomněla jsem si, že jej vlastní generace od 18 let a výš. To je Vám, ale pěkně drahý sport.
A když jsme u toho sportu. Kanceláře mám na Národní třídě, proběhněte mou trasu na mapě :-) a bez kabátu :-)
Další články autora |
Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...