- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je zajimavé, že nikdo neslyšel o Havránkovi.
Co by se asi našlo, kdyby se na jejích pozemcích začalo kopat.
Třeba mu o svatební noci ukousla hlavu.
mají být co nejpřímější a nejkratší.Aby nebyly 2x delší než normální silnice.
To je nesmysl. Na nejstarší české dálnici D1 z Prahy do Brna lze ukázat, proč je to tomu tak je. Přímá trasa protíná (před Humpolcem) Vysočinu, takže se jede skoro neobydleným krajem (a využije ji míň "místňáků") s nevhodným podnebím (proto je v těch místech často neprůjezdná kvůli kombinaci sněhu a balkánských kamionů) a to můžeme být rádi, že to nejsou pořádné hory, kde se dálnice vedou střídavě po mostech a v tunelech, to by ta cena pěkně vylítla.
Dálnice by měla sledovat "přirozené migrační trasy" pro D1 by to bylo z Prahy přes Čáslav, Kutnou Horu, Havl. Brod a Jihlavu na Brno. Bylo by to osídlenými kraji brázdou ve Vysočině. Navíc prostá odbočka u Kutné Hory by dovedla dálnici do Pardubic a Hradce Králové.