- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jelikož jsme neměli výši nákupu nad určenou částku, při objednání bysme museli platit poplatek za příliš malou objednávku. Kdyby měli i dětský prací prášek, limitu bychom dosáhli, ale co se dá dělat. Poohlédli jsme se u jiného rozvozce.
Zkusili jsme tedy web Košík.cz. Líbila se nám cena dopravy i objednávaného zboží.
Vše proběhlo v pořádku až do doby, kdy nám nákup dovezl kurýr.
V dodacím listě bylo vše dle objednávky, u kurýra v systému bylo vše v pořádku, ale i přesto nám nedovezl vše.
To nejdůležitější, 24ks láhví kojenecké vody, kvůli které jsme objednávku vůbec dělali, chybělo. Dle jeho slov jsme poslední a 24 láhví mu na autě rozhodně nezbylo.
Prý to v systému odškrtne, že je nedodal a peníze vrátí, ale radši si máme zavolat na linku.
Zde nám bylo sděleno něco v tom smyslu, že se „asi stala chyba při naskladňování zboží kurýrovi na auto“. Slečna na lince nebyla schopná říci, kde se položka nákupu nachází. Peníze nám prý vrátí na kartu, ze které byla objednávka hrazena. Uvidíme.
U nákupu byla brožura k uvítání a poděkování za důvěru, o tu bohužel velmi ryche přišli. Pravděpodobně to byl náš první a poslední nákup.
K dobru budiž přičteno, že alespoň informace o vrácení peněz byla zaslána ještě v průběhu psaní tohoto příběhu..
Vše je dnes dostupné na internetu, všichni jsou ve spojení na síti a přesto se stane, že kurýr nedostane vydanou celou objednávku ze skladu.
Co dodat, hodně šěstí s nákupy na internetu všem
Další články autora |
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....