- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My jsme také samá nástěnka a jásavé grafy. Je komické, jak naši lidé vidí, že jsme se ve spirále ocitli na stejném místě, kde jsme již byli. Přitom dnes ta pseudokultura vychází ze zámoří. Je to manažerská komédyje.
Ať žije pozitivní trend a plnění "tárgetů"..... fujtajbl.
Na prostý lid, musí být přísnost. .................. a nástěnky. Jásavé grafy musí samozřejmě ukazovat pozitivní trendy. Když trendy nejsou dostatečně pozitivní, je krize. No a růst. Musí být hlavně růst. Jak není růst, je všechno špatně. Dík za reakci.
nejsem si jistm jestli jste velmi úderné heslo "ZADRŽ MOČ, POCÍTÍŠ ROZKOŠ" nevynechal záměrně!
Všechny skvosty se do článku vejít nemohou. Ale popřemýšlím, kam by se toto heslo dalo v rámci firmy umístit. Možná do vestibulu, aby návštěvy viděly, jak se mají chovat, nebo před jídelnu?
pěkné:) Jen bych řekla, že dnešní verze dřívějších nástěnek o věčném vztahu se Sovětským svazem a emotivními popisy tankových bitev u Kurska, Buzuluku a bojů o Dukelský průsmyk, jakož i hrdinství Rudé armády v Ostravské operaci dneska nahradily elektronické prezentace v powerpointu promítané na zdi a plátna, kde se ukazuje, jak úžasně firma roste/neprosperuje, kdo je nejlepší člen týmu/kdo bude propuštěn, pestrobarevné grafy, tabulky, azbuku vystřídaly anglická slova, akorát že nástěnky byly všude a teď jsou prezentace většinou "internal and confidetial":))))
Tak u vás taky.... Myslel jsem si, že v tom nebudeme sami.... Dík.