Děkujeme za pochopení.
biam
Pamatuji si
Cestoval jsem stejnou trasou o 24 hodin později. Na křečovité úsměvy letušek nezapomenu nikdy. Paradoxně to byl jeden z nejklidnějších letů, které jsem kdy absolvoval. Inu, život připomíná ruskou ruletu.
jedovinka
dovoluji si poopravit poslední větu
Kapitán letadla nebyl v kokpitu.
O důvodu jeho nepřítomnosti si nedovoluji spekulovat. V letadlech této kategorie běžně kromě kapitána a letušek, případně stevardů tvoří osádku ještě palubní inženýr a druhý pilot. Kokpit nezůstává opuštěn ani při režimu "autopilot". To, že letoun v tomto režimu nebyl, vypovídá jednoznačně o lidském zásahu do řízení - tento režim se automaticky vypíná při nějaké náhlé změně, nejčastěji polohy "kniplu"... a to se samo jaksi nestane.
Bohužel po přechodu na plně pulsní řízení jsou počítačem chybně vyhodnocená data celkem častým jevem - viz podezření z námrazy na snímačích tlaku. Ale proč? Tato čidla jsou elektricky vyhřívána, právě aby se na nich námraza nedržela. V každém případě budou v pevné paměti FDR zaznamenána data z poslední půlhodiny letu.
- Počet článků 11
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 442x