- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pánové, blog je o tom, že hudební divadlo může být dobrý byznys. Není recenzí uměleckých kvalit inscenací, která se zvlášť v Česku s komerčním úspěchem nemusí pojit. Pro mě jsou nejkvalitnější muzikály, které kdy v Praze byly uvedeny, tyto: ze zahraničních - Bídníci, Miss Saigon, Jesus Christ Superstar, z domácích Adéla ještě nevečeřela, Dracula a Johanka z Arku.
Zdraví Janis S
Děkuji za odpověď, mě opravdu zajímal Váš názor. Byla to trochu reakce na jednoho kritika, který mimopražské herce v muzikálu Chicago v podstatě nutil do stejné machy, jakou mají pražské muzikálové hvězdy. Naštěstí to napravili pánové Prostějovský a Poštulka.
jak se díváte na pražské muzikály? Pro mě jsou nudné: zaměnitelné hlasy se stejnou machou, herectví na bodu - 50, ubíjející efekty, také stále stejné, hudební nápady se dají spočítat na prstech jedné ruky. Ale opravdu mi asi nejvíc vadí představitelé rolí. Viděla jsem muzikály v podání činoherních souborů. Možná, že zpěv nebyl vždy na Zlatého slavíka, jenže oni byli živí!! Žádné umělé mrtvolky. Nedá se s nimi něco udělat?
Já myslím, že p. Sidovskému stačí, když cinkne kasa - kvůli zábavě nebo dokonce umění to přece nedělají...
To je divné, že těm zpívánkovým neinvenčním slepencům, co se předvádí v Praze, se stále říká MUZIKÁL a nikomu to moc nevadí...