- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ačkoliv ostře nesouhlasím, že " Na výchovu lidstvo vymyslelo rodiče", ani bych se nerada vracela do dob, kdy jsem si také myslela, že "Za vším je vždy třeba v pozadí hledat peníze, alternativně moc." Váš článek mě obohatil, rozveselil a utvrdil v tom, že citlivý muž, který zůstává mužem je nejvzácnější lidský artikl na Zemi. Protože není ženská ! Díky za Vaši odvahu, paní Šichtařová. Za mě karma
Kdysi hluboko v pubertě jsem potajmu vytahova otci z knihovny paperbacky ještě z první republiky. Narazila jsem na román, kde cestovatelé v pralese objevili rozpadající se město s nádhernými paláci, ve kterém žily ženy krásné jako bohyně a jejich muži, kteří nějakou chybou v genech "zdegenerovali" na úroveň neandrtálců. Vůbec netuším, jak to dopadlo, nejspíš jsem knížku nikdy nedočetla, ale vzpomněla jsem si na ni už před časem, jak se začalo tohle praštěné hnutí rozmáhat. Pro mě je to takové varování, hrajme si na ušlechtilé a povyšujme se, degradujme muže na lidi druhé kategorie, a naše civilizace se nám rozpadne pod rukama. Protože potřebujeme nejen tu krásu a ušlechtilost, ale také energii, sílu a pragmatický rozum, vlastní mužům.
Pragmaticky rozum, vlastni muzum?
Kdyby firma Procter&Gamble (tedy vlastník zdaleka NEJEN značky Gilette) chtěla DOOPRAVDY něco udělat proti týrání a šikanování žen, musela by s tím začít někde v muslimské zemi anebo třeba v Indii ... Tím ale nemyslím natáčení nesmyslných reklamních spotů. Jenomže to by asi nebylo reklamně tak na očích, že??
Často zaznívá, že muži si hrají na sněhové vločky, a teď pokrytecky kritizují, když se média naváží pro změnu do nich.
Mně ta reklama neuráží. Přijde mi neuvěřitelně směšná tou hloupostí obsahu v kombinaci s tradiční propagandistickou formou. Každopádně mě rozesmála. Směšné ale nemusí být, kam směřujeme mysl dětí, kterou jsou těmto kampaní vystavování od škol po média. Do nového typu maskulinity jakéhosi sociálního inženýrství. Myslím, že je na místě na to upozornit.
Propaganda to je rozhodně.
Hlavně mi je líto dorůstajících kluků. Mám syna v prepubertě a opravdu mu nezávidím kam se to celé sune. Ve škole si měli nakreslit na sešit co chtěli, nakreslil si stíhačku a učitelka mi řekla, že si kvůli tomu mysllí, že má sklon k násilí. Přitom se nepere, nic. Jen kvůli obrázku. Wtf
Nakonec jsme ho dali do jiné školy a taky jsem ho přihlásila do skauta. To mu moc pomohlo. Kluci potřebují mužské vzory!
To vidím jako mnohem důležitější než točit takové nesmyslné spoty.
Přemýšlejte nad tím jestli kluci mají okolo sebe dostatek mužů a dostatek kladných mužských vzorů vůbec. Školka - samé učitelky. Základní škola 1. stupeň - totéž. Pak najednou přijdou do puberty a očekává se od nich, že ví jak se chovat. Přitom jim dnes chybí mužské vzory + fyzická aktivita. Tím by se mohl Gillette zabývat
Moje bývalka by souhlasila ještě víc než já. Díky za hezký článek Markéto.
...jo doba... 80 procent vedení firmy homosexuálové...schované za manželky a děti strana druhá mince lesbičky a ježíš fuj chlap když to není partner/ka
a 20% jezdi do bordelu se nechat ztriskat od latexovy slecny s bicem ...
Článek se mi dost líbil. Pak jsem se ale podívala na tu zmiňovanou reklamu a nevidím na ní nic špatného. Jsou tam ukázky šikany, obtěžování apod. A je naprosto v pořádku, že tam je ukázáno, že slušní chlapi a kluci zakročí. Že tátové vysvětlují klukům, že takhle ne.
Obávám se, že autorka blogu vidí v klipu něco co tam není
Správný chlap nebo správná ženská zakročí proti šikaně a obtěžování. A vůbec to nemá co dělat s tím jestli jsou nebo nejsou "šampónci"....
Mícháte tu hrušky s jablkama... Copak to je nějaký klip, který by propagoval makeup pro kluky nebo něco takového?? Jsou tam naprosto normální kluci a chlapi, podívejte se sami: https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0
Jinak pokud chce Gillette být fér, tak může obdobnou reklamu natočit pro holky/ženy. Však pro ně taky vyrábí věci na holení, tak proč je taky neoslovit. Tam by mohla být manipulace, izolování a šikana, posmívání atd.
V tom co říkají v té reklamě mají pravdu. Jenže když to řeknou jen o mužích/klucích, tak to vypadá černobíle Takže teď čekám na 2. "část" reklamy!
Už to použité izolování a šikana je problém. Copak se žiletky nedají prodávat i bez těchhle propagačních hnojů?
Poukázal bych, že Gillette patří pod Procter&Gamble a ti produkují na poli pánské kosmetiky následující značky:
- Gillette
- Old Spice (není to paradox, že zrovna Old Spice má už léta za propagátora extrémně "mužného" černocha?)
- Head and Shoulders
- Braun
- Oral B, Blend a med
Dámské značky jsou pak Always, Pantene, Wella, Camay, Wellaflex, Herbal Essences, Discreet, Londa a Secret.
Dětské a unisex značky jsou pak český Jar, Duracell, Ariel, Pampers, Bonux, Lenor, Dreft, Tide a Ambipur.
To jen pro všechny, co zvažují přestat kupovat jejich produkty. Je potřeba pak začít vybírat, co koupit. Výrobci drogerie tvoří oligopol a Procter and Gamble ovládá velkou část trhu.
jenže "mužný" je černoch - ti "můžou"
Proč by se firma bála žen, které rozpoutaly #metoo, tedy snahu dát šanci obětem sexuálního násilí, aby se dokázaly se svou situací lépe vypořádat a společnost jim tolik neubližovala? Markéto, vy mě nepřestáváte zklamávat. Potenciál tam asi bude, ale to, jaké děláte brutální zkratky... Vaše blogy jsou pro mě verbální verze instagramového účtu šestnáctiletého puberťáka, který honí lajky.
Než jsem se stačila zaregistrovat, napsala jste to za mě.
Jen bych podotkla, když si autorka myslí, že se nedá vychovávat marketingem, tak já si myslím, že anti-marketing je to samé. Takže tak nebo tak, nakonec vás stejně dostanou.
moje zena mi navrhla uplne to same. tedy pote, co jsem vyjadril podiv nad tim, ze mi zmizely tri žiletky i s nasadou a místo nich je tam novy balicek Wilkinson.