Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JK

Za spomalovaním ekonomiky v EU bude ratifikácia Kjótskeho protokolu. USA nic takového nepřijala.

0 0
možnosti
MK

Autorka sama tvrdí, že Francie trpí kolosálním zadlužením. Tady je jádro problému.

Nějaká nová daň prostě vzniknout musí. Teď to zrovna padlo na automobily, protože zde je možné vybrat docela dost a výběr snadno kontrolovat. A aby to tak nebilo do očí, přidaly se k tomu ty žvásty o znečištění. Až bude spalováků méně a tím klesne i výběr této daně, rozšíří se to potichu na všechny auta. I na ta elektrická.

Stát prostě nutně potřebuje prachy, nic složitějšího v tom nehledejte.

7 0
možnosti
PS

Každý kdo se zajímá není překvapen viz Dragiho zpráva která ač vzešla z EU tak EU kritizuje ze všech stran. Pán dokáže pojmenovat hlavní příčiny ale pak už je to opět pimprlátkové divadlo neschopných politiků ovládaných ideologií. Pán jasně říká že evropské automobilky jsou svazovány legislativou (rozuměj regulací). A pak na konci zprávy se dozvíme že lékem na Evropský úpadek je více legislativy. Volně přeloženo problémem EU je nadměrná regulace musíme tedy více regulovat. No a Francie tam zatím nedokážou ani problém pojmenovat.

Bojujeme tady proti CO2 bez kterého nemůže existovat život.

PS: Vše okolo dekarbonizace/greendealu nedává smysl. Jakmile si připustíme že se jedná o ideologii se vším všudy tedy věř nám neptej se a buď hluchý protiargumentům pak to smysl začne dávat.

10 0
možnosti
JZ
JP

J26i48ř18í 28P35l25í52v87a

22. 10. 2024 10:26

Co se týče pokroku, ten je mi ukradený.

Nemám rád změny ani dopředu ani dozadu.

0 1
možnosti
JK

Naštěstí nejsou všichni jako vy, jinak bychom ještě lezli po stromech a dorozumívali se skřekama.

4 2
možnosti
Foto

Doporučuji madam Šichtařové, aby v zájmu technického pokroku zašla do zavřené garáže a nastartovala tam auto. Za 10 minut bude mít v garáži čistší vzduch než před nastartováním, protože jak ona tvrdí, spalovací auta vzduch čistí.

7 3
možnosti
ZZ

Ta čistá, elektrická, mají ale mnohem větší výfuk - o mnoho km dál. Tam vám to ale určitě nevadí.

8 1
možnosti
JK

Mě by jenom zajímalo, jestli za 10 let, až bude úplně evidentní, že český/evropský auto průmysl je v troskách a ztratili jsme definitivně konkurenceschopnost v nových technologiích, tak tihle Vondrové a Šichtařové budou mít aspoň nějakou sebereflexi, že to byli oni, kdo jsou hrobaři českého průmyslu/automotive, protože se za každou cenu snažili bránit byznysy 90s podnikatelů, co potřebují ještě pár let fungovat než půjdou do důchodu.

3 17
možnosti
ZZ

Hrobařem našeho průmyslu je prokazatelně tato vláda a komise EU a nikoliv Šichtařová, která nemá na ceny energií u nás žádný vliv.

22 3
možnosti
  • Počet článků 728
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 19237x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka, autorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2024 kandidátka do Senátu ČR.

Seznam rubrik

Oblíbené články

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.