Chceme pro vás bezpečné a kvalitní diskuse, proto mohou diskutovat pouze přihlášení uživatelé.

Využijte nejrychlejší přístup do diskuse pomocí přihlášení přes Bankovní identitu.

Přihlásit / Registrovat

PS

Každý kdo se zajímá není překvapen viz Dragiho zpráva která ač vzešla z EU tak EU kritizuje ze všech stran. Pán dokáže pojmenovat hlavní příčiny ale pak už je to opět pimprlátkové divadlo neschopných politiků ovládaných ideologií. Pán jasně říká že evropské automobilky jsou svazovány legislativou (rozuměj regulací). A pak na konci zprávy se dozvíme že lékem na Evropský úpadek je více legislativy. Volně přeloženo problémem EU je nadměrná regulace musíme tedy více regulovat. No a Francie tam zatím nedokážou ani problém pojmenovat.

Bojujeme tady proti CO2 bez kterého nemůže existovat život.

PS: Vše okolo dekarbonizace/greendealu nedává smysl. Jakmile si připustíme že se jedná o ideologii se vším všudy tedy věř nám neptej se a buď hluchý protiargumentům pak to smysl začne dávat.

MK

Autorka sama tvrdí, že Francie trpí kolosálním zadlužením. Tady je jádro problému.

Nějaká nová daň prostě vzniknout musí. Teď to zrovna padlo na automobily, protože zde je možné vybrat docela dost a výběr snadno kontrolovat. A aby to tak nebilo do očí, přidaly se k tomu ty žvásty o znečištění. Až bude spalováků méně a tím klesne i výběr této daně, rozšíří se to potichu na všechny auta. I na ta elektrická.

Stát prostě nutně potřebuje prachy, nic složitějšího v tom nehledejte.

Foto

Doporučuji madam Šichtařové, aby v zájmu technického pokroku zašla do zavřené garáže a nastartovala tam auto. Za 10 minut bude mít v garáži čistší vzduch než před nastartováním, protože jak ona tvrdí, spalovací auta vzduch čistí.

ZZ

Ta čistá, elektrická, mají ale mnohem větší výfuk - o mnoho km dál. Tam vám to ale určitě nevadí.

JK

Mě by jenom zajímalo, jestli za 10 let, až bude úplně evidentní, že český/evropský auto průmysl je v troskách a ztratili jsme definitivně konkurenceschopnost v nových technologiích, tak tihle Vondrové a Šichtařové budou mít aspoň nějakou sebereflexi, že to byli oni, kdo jsou hrobaři českého průmyslu/automotive, protože se za každou cenu snažili bránit byznysy 90s podnikatelů, co potřebují ještě pár let fungovat než půjdou do důchodu.

ZZ

Hrobařem našeho průmyslu je prokazatelně tato vláda a komise EU a nikoliv Šichtařová, která nemá na ceny energií u nás žádný vliv.

JP

J25i66ř55í 31P71l84í61v30a

22. 10. 2024 10:26

Co se týče pokroku, ten je mi ukradený.

Nemám rád změny ani dopředu ani dozadu.

JK

Naštěstí nejsou všichni jako vy, jinak bychom ještě lezli po stromech a dorozumívali se skřekama.

  • Počet článků 717
  • Celková karma 39,94
  • Průměrná čtenost 19486x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka, autorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2024 kandidátka do Senátu ČR.

Seznam rubrik

Oblíbené články