Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Ještě nevíte, co EU v reakci na zvýšená cla udělá, ale jste si jistá, že tahá za kratší konec. Já si tedy v tomto ohledu taky žádné velké iluze nedělám, ale počkám si, až jak to dopadne. To je podle mne normální přístup.

RK

Včera jsem se dozvěděl, že celní zatížení amerických výrobků směrem do Evropy je 3,95 %. V opačném směru je to 3,5 %. Tak že nerovnováha tu je a tady ten kratší konec Evropa opravdu má a má tu prostor k ústupku pro Trumpa, jehož požadavek je v tomto směru legitimní.

JK

Tak to klídek, evropský automoto je v loji tak jako tak a to vlastní vinou, protože prochrápal nástup elektroaut. A to prosím v EU, která tolik moc zelenou energii prosazuje! Jakou obrovskou míru tuposti, ignorance věcí nastávajících, rezignace na budoucnost, jinými slovy snahu nahrabat si dokud to jde a po nás potopa, k tomu byla od kapitánů autoprůmyslu zapotřebí, za vydatné slovní podpory české antiklimatické soldatestky, která to teď zatraceně odskáče, protože ekonomicky je Česko z podstatné části volkswagenovskou filiálkou. Takže nastane skřípání zubů a volání, že zlá EU, která celou dobu prosazovala zelené technologie, může za úpadek, zaviněný tím, že Volkwagen nevyrábí, jelikož se na zelenou technologii naopak zvysoka vykašlal.

Ekonomickou odbornici trpasličí strany Svobodných tímto zdravíme.

  • Počet článků 727
  • Celková karma 38,57
  • Průměrná čtenost 19258x
Markéta Šichtařová,

ředitelka společnosti Next Finance s.r.o., ekonomka, autorka několika bestsellerů o aktuální ekonomicko-politické realitě.

V roce 2024 kandidátka do Senátu ČR.

Seznam rubrik

Oblíbené články