Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J82a90n 73U44r88b18á27n47e55k

19. 1. 2021 10:32

Paní Šiander,

souhlasím, že rezervační systém byl zpackaný, nedomyšlený, a že jej musel navrhovat nějaký nedouk, těch průšvihů kolem bylo opravdu přespříliš, nicméně domnívám se, že prakticky cokoli, co píšete, není také úplně ono:

1) pokud z osob nad 80 někdo být dobrovolně očkován chce, pak mu stejně registraci zařídí zřejmě někdo mladší, případně to může udělat stejně jako moji rodiče přes obvoďačku. Protože je systém dobrovolný, je určitá forma registrace dopředu nutná, tím spíše pak, že půjde o masovou akci, kterou je nutné koordinovat shora i s ohledem na dostatečnou distribuci...

2) obvoďačky sice mají ve svých záznamech všechno potřebné, ale také mají tolik práce, že na to prostě nemají kapacitu. Nedovedu si představit, jak obvoďačka či její sestřička obvolává hodně přes tisíc svých pacientů, aby jim vysvětlila, že je to v jejich zájmu, jaká jsou rizika, jaké výhody, kolik to bude stát a mnoho dalšího. Teoreticky by toto sice mělo být pokryto v kapitačních platbách, ale praxe myslím bude dost odlišná od teorie. Obvodní lékaři na tohle jednoduše nemají kapacitu.

3) Ano, pokud Izrael to dělá přes zdravotní pojišťovny, proč to nedělat také tak? To mi už přijde mnohem použitelnější nápad, z mé zkušenosti jsou však zdravotní pojišťovny velmi problematické instituce plné neochoty, a navíc tam všechno extrémně trvá. Zpoždění by bylo v řádu měsíců, a nevěřím, že by se někomu zdravotní pojišťovny podařilo donutit do dodržování nařízených termínů. Asi jako u posudkářů, kteří spadají pod sociální správu, ale kde se na termíny také vždycky kašlalo, a posudek dostanete třeba až po roce, ačkoli je to o řád později, než na co máte právo.

4) Samotný nápad registračního webu propojeného na registr obyvatel tedy považuji za smysluplný, jen holt jeho realizace byla hodně zpackaná. Od potíží s přetížením operátorů bez předchozí domluvy přes vyplnění údajů, aby Vám to zahlásilo, že nemáte nárok až po zpackaný výběr termínu.

1 0
možnosti

"Nedovedu si představit, jak obvoďačka či její sestřička obvolává hodně přes tisíc svých pacientů, aby jim vysvětlila, že je to v jejich zájmu, jaká jsou rizika, jaké výhody, kolik to bude stát a mnoho dalšího"

Kdežto ten web jim to vysvětlí ...

0 0
možnosti

Ale stát, respektive ZP, tyto údaje mají již milionkrát. A těch ZP máme 18 tuším, čili tito lidé by to měli dělat, ne obvoďáci, ne hejtmani, ne starostové, ne ministr zdravotnictví. ZP má vyjet podle politiky zadaného klíče seznam rizikové skupiny občan, ten podle lokality přeposlat příslušnému lékaři a ten už může jet standartní cestou. Například obeslat své pacienty (poštou, emailem) že pacienti začínající od A přijdou v pondělí, na B v úterý atd. NEbo třeba podle věku, rizikovosti atd. To už je jen technikálie, kterou posoudí nejlépe právě ten lékař

0 0
možnosti

Kde obvoďák vezme mail na pacienty?

0 0
možnosti

J91a81n 74U55r69b87á21n80e24k

20. 1. 2021 17:03

Mám jedinou otázku: dovedete si svého praktického lékaře představit, jak obesílá podle seznamu nagenerovaného těmi 18 (ono jich je méně, ale ať) pojišťovnami všech svých 1700 pacientů, či kolik je dnes to _průměrné_ zatížení praktiků jeho ovečkami? Má lékařka je noblesní stará dáma, jež je v rámci možností velmi ochotná, ale i přes její vstřícnost si nedovedu představit, jak tohle za náš obvod dělá...

0 0
možnosti