- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My šmoulové protestujeme proti takovému zneužití!
A nebo to celé může být ještě jinak. Podobně jako "Z lásky k Česku" když tady své reklamy na zboží z Německa před několika lety ladil Kaufland /a současně omezoval prodej potravin vyrobených v Česku/!! Ve švýcarském Nestlé si možná řekli, z lásky k Česku budeme vyrábět modrou čokoládu, protože bílou a červenou už máme. A basta fidli, Češi budou rádi.
Od té doby s výrobky firmy Nestle jsem nadobro skončil. Banda tupých řiťolezců...
V prvé řadě Kofila už nemá takovou kvalitu jako před rokem 1989. Dva roky zpátky se uvažovalo i o změně názvu u zmrzliny ESKYMO. Že prý eskýmák dělá předsudky? Modrá barva Orionu sice může barevně ladit s tou postavou. Ale přece černá barva pleti je černá barva pleti. To přece proboha nejde změnit. No snad Michael Jackson si to změnil na bílo. Jinak lidé bílé barvy pleti by mohli navždy nosit bílé oblečení a ti z černou barvou pleti by mohli nosist černé oblečení, aby to lépe ladilo :-)
Modřenín je skvělé řešení, nemůže nikoho urážet, alespoň do té doby, než nás navštíví Avataři nebo obyvatelé Divoké planety.
Já jsem to nikdy nejedl, tak nevím. Uvnitř je to také modré?
Se divím, že výrobce to nezdůvodnil tím, že děti mají rádi Šmouly....
Sice taky blbost, ale i ta by zněla věroodněji.
Je to sice dětinské, ale žíly mě to nerve. Daleko více mi vadí, že původní Kofila měla příjemně kávovou příchuť a ta současná je navoněná nějakým nechutným chemickým arómatem.
Je to takové hloupé. Na druhé straně Kofila není moje firma. Jelikož už mouřenín není chráněný autorskými právy, pak je věcí výrobce, jak se zachová. Každý další mu do toho může jenom mluvit a to je vše.
Klasicka vstricna predpodelanost pred vrchnosti. Nic jinyho za tim neni. Politicka korektnost nadevse... hnus.