Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
WW

R^

Filosofií reklamy není prodat pěkný příběh, ale produkt. Možná vás to udiví, ale právě ty nejpitomější reklamy jsou úspěšné právě v tom, že dávají povědomí o produktu, např. nějaký jogurtík nepřirozeně a trapně držen v ruce, aby šlo vidět logo a tvář konzumenta, pro kterého není na světě nic důležitějšího než produkt z tuku. Říkáte si : "Pěkně blbá reklama", ale jednoho krásného dne se procházíte mezi regály a ejhle, mezi ostatními se nachází právě takový, který byl v té stupidní reklamě a s vysokou pravděpodobností po něm sáhnete, třeba na zkoušku. Reklamní průmysl tedy splnil a tam kde nesplnil, byla např reklama známá jako "bóbika" - to bylo obrovské reklamní fiasko - národ se bavil příběhem, ale propagovaný produkt si nikdo nepamatoval. :-) Reklamní průmysl očekává, že se budete rozhořčovat nad stupiditou reklam, protože tím se buduje asociace s názvem produktu, který si budete pamatovat a neomylně jej identifikujete mezi ostatními podobnými. Reklamou je tedy ovlivněn každý, i takový, který tvrdí že ne - stačí, když na reklamy nadává :-) Ochránit se proti těmto vlivům je těžké, ale ne nemožné. S nástupem dálkových ovladačů TV nám to televizní stanice ztížily vzájemnou domluvou tak, abychom nepřepínali kanály. Stejně tak se domluvili na nabídkách programů po reklamě - to není kvůli tomu, aby jste si vybrala pořad a týden na něj čekala, ale je to informace pro inzerenty reklamy a klidně za toto dají další blok reklam, tedy obrana spočívá v tom, že takový kanál vymažete. Dále je možné se z reklam vykoupit placenými kanály anebo použít technické řešení, které hlídá logo stanice a pokud zmizí (na reklamy se logo nedává kvůli distanci), spustí se vám z Flash nějaký záznam.

0 0
možnosti
ZH

Popsal jste to přesně. Taky nevím na co vlastně Bobík verboval. Ovšem na mě má některá reklama opačné účinky. Když ze mě někdo dělá blbce, tak si ten výrobek just nekoupím ani na zkoušku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zabruslila jste na reklamy zahraničních OD, doufala jsem, že budou z naší TV.

Při některých našich přepínám už při prvních slovech. Moc mi nevadí Alzák,

ale nejhorší je, že při reklamě přepínám na jiný program, ale všechny stanice se sjednotily a mají reklamy současně, takže si mnohdy řeknu - končím s vámi - a jdu si číst.

1 0
možnosti
ZH

Jsem na mobilu, tak si to nemůžu pustit. Ale ta reklama s trampolínou si žije na Facebooku vlastnim životem. Ale i u nas se občas zadaří. Já nemůžu zapomenout na ty první reklamy na Oskara. Občas se u nás doma někdo bací na schodech rukou do hlavy a a s výkřikem "lyže" ze pro něco zapomenutého vrací;-D

1 0
možnosti

I na mobilu si to můžete pustit. Musíte tu adresu zkopírovat do prohlížeče, třeba Google:-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 625
  • Celková karma 22,61
  • Průměrná čtenost 3808x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->