- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jupííí! Tak dnes jsme všichni zaměstnanci (cca 700) podepisovali za 1/ Dohodu o změně obsahu pracovní smlouvy - 2 listy, za 2/ Souhlas zaměstnance s použitím fotografií a záznamů - 1 list, za 3/ Informace zaměstnavatele o zpracování osobních údajů zaměstnance - 8 listů. Vše samozřejmě dvojmo. Jedna hromádka pro zaměstnance a druhá pro zaměstnavatele! No není to GDPR a EU úžasné. Oni nám za to určitě zavedou nějakou ekologickou daň. Vážně super, soudruzi!!!
Asi by místo toho GD mělo být DO...
Běda, kdybyste si něco ofotil na služební papír! Takové mrhání:-D
Ano, velký bratr všechno vidí a ví o nás vše...
O2 ta data prodává. Alespoň mi to řekl jakýsi telefonista z T-Mobile, když jsem se na něj rozeřval, jestli mu přijde normální volat cizím lidem s nabídkou, kterou vůbec nechtějí, od společnosti, kterou nijak nekontaktovali, a odkudže vlastně má moje číslo.
Jinak specialisté na reklamace u O2 jsou to, co by člověk našel ve výkladovém slovníku, kdyby hledal heslo "podčlověk", protože tolik hlouposti, nekompetence a bohorovnosti by člověk v celém světě nenašel.
Což mi připomíná, jak jsem nesl na pobočku vytištěnou reklamaci, kterou jsem jim tam dal s tím, aby to vyřídili a dali mi potrvzení, že jsem to tam ten a ten den podal. Načež mi bylo odpovězeno, že potvrzení nedostanu (protože proč, že?), a že si to mám poslat do Prahy, protože tam že to vyřizují, a že mi prý dají adresu. Pánovi jsem předal papír s tím, že to můžu podat kdekoliv, načež proběhla následující výměna:
"Ale my nejsme podejní místo."
"Vy jste podejní místo!"
"My jsme podejní místo?"
Pěkné odpoledne, pane Burdo,
děkuji za Vaše zkušenosti s O2. Koukám, že jste taky měl co dělat, abyste jednání s O2 zvládnul.
Já jsem měla při každém telefonátu dojem, že jsem zestárla nejméně o deset let! A už jsem si zakázala reagovat na telefonáty od O2. Odkážu je na tento svůj blog. Stejně O2 nezajímá, co mi udělali.
Přeji všechno dobré, H. R. Šiander
No to píšete je hard core, já jsem zažil soft, ono i z vyúčtování čísla xy lze vyčíst mnohé , provolané minuty, roaming, hovory do zahraničí a z toho odvodit marketingově využitelná data.. U vodafonu jsem byl nepříčetný, když mě nějaká pojišťovna lanařila za ceny čínského roamingu,jen jsem to típnul, byla tu nový telefonát a nabídka investic. Úplné chucpe pak bylo, když mi paní z vodafonu volala do Turecka, aby mi nabídla cosi, a následně mi vodafone uvedený hovor vyúčtoval.