Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Jupííí! Tak dnes jsme všichni zaměstnanci (cca 700) podepisovali za 1/ Dohodu o změně obsahu pracovní smlouvy - 2 listy, za 2/ Souhlas zaměstnance s použitím fotografií a záznamů - 1 list, za 3/ Informace zaměstnavatele o zpracování osobních údajů zaměstnance - 8 listů. Vše samozřejmě dvojmo. Jedna hromádka pro zaměstnance a druhá pro zaměstnavatele! No není to GDPR a EU úžasné. Oni nám za to určitě zavedou nějakou ekologickou daň. Vážně super, soudruzi!!!

3 0
možnosti

Asi by místo toho GD mělo být DO...

Běda, kdybyste si něco ofotil na služební papír! Takové mrhání:-D

0 0
možnosti
JN

J11o38s55e28f 77N22i60k85l

25. 5. 2018 20:03

Ano, velký bratr všechno vidí a ví o nás vše...

0 0
možnosti
JB

J14a84n 65B92u74r35d62a

25. 5. 2018 19:28

O2 ta data prodává. Alespoň mi to řekl jakýsi telefonista z T-Mobile, když jsem se na něj rozeřval, jestli mu přijde normální volat cizím lidem s nabídkou, kterou vůbec nechtějí, od společnosti, kterou nijak nekontaktovali, a odkudže vlastně má moje číslo.

Jinak specialisté na reklamace u O2 jsou to, co by člověk našel ve výkladovém slovníku, kdyby hledal heslo "podčlověk", protože tolik hlouposti, nekompetence a bohorovnosti by člověk v celém světě nenašel.

Což mi připomíná, jak jsem nesl na pobočku vytištěnou reklamaci, kterou jsem jim tam dal s tím, aby to vyřídili a dali mi potrvzení, že jsem to tam ten a ten den podal. Načež mi bylo odpovězeno, že potvrzení nedostanu (protože proč, že?), a že si to mám poslat do Prahy, protože tam že to vyřizují, a že mi prý dají adresu. Pánovi jsem předal papír s tím, že to můžu podat kdekoliv, načež proběhla následující výměna:

"Ale my nejsme podejní místo."

"Vy jste podejní místo!"

"My jsme podejní místo?"

3 1
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, pane Burdo,

děkuji za Vaše zkušenosti s O2. Koukám, že jste taky měl co dělat, abyste jednání s O2 zvládnul.

Já jsem měla při každém telefonátu dojem, že jsem zestárla nejméně o deset let! A už jsem si zakázala reagovat na telefonáty od O2. Odkážu je na tento svůj blog. Stejně O2 nezajímá, co mi udělali.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti
VD

No to píšete je hard core, já jsem zažil soft, ono i z vyúčtování čísla xy lze vyčíst mnohé , provolané minuty, roaming, hovory do zahraničí a z toho odvodit marketingově využitelná data.. U vodafonu jsem byl nepříčetný, když mě nějaká pojišťovna lanařila za ceny čínského roamingu,jen jsem to típnul, byla tu nový telefonát a nabídka investic. Úplné chucpe pak bylo, když mi paní z vodafonu volala do Turecka, aby mi nabídla cosi, a následně mi vodafone uvedený hovor vyúčtoval.

2 0
možnosti