- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já tu zkušenost mám, jinak bych sem nepsal. Ale je pravda, že při rozdílu menším než 5 Kč se k pokladně nevracím a nereklamuji.Taky se občas stane.
Základní povinnost zákazníka v Penny je hlídat ceny na účtence a stejně si účtenku zkontrolovat. Pokud máte na účtence započítáno jen o 20 Kč víc,buďte překvapen. Nesplnili podnikovou normu, která prý je 40 Kč započítávat více. A většinou ji dodržují. :-)
Mám Penny za domem a nakupuji tam často. A tuhle zkušenost skutečně nemám.
Přesně té samé situaci u pokladny s tím stornem zboží jsem byl taky přítomen, zažil jsem to jednou, možná dvakrát, ale už nevím kde. Je to otřesné chování, ale tak vidláky za pokladnou i jinde člověk prostě potká. S čím ale moc nesouhlasím je ta výzva k ohrazení se vůči nim. Pokud jen dělají kyselý ksicht ale nic, co by bylo přímo proti dobrým mravům, nechal bych to bez komentáře, protože s hlupáky nemá moc cenu komunikovat. Přešel bych to mlčením, mám svou důstojnost a tu mi nemůže jen tak někdo vzít. Ani bych nestál o to, aby se mě někdo zastával, protože tím se stávám objektem potencionální hádky dvou lidí, z nichž z jedním nemá smysl se hádat a jenom to prodlužuje a zhoršuje už tak nepříjemnou situaci.
Jinak s Penny zkušenosti nemám, ale celkově mi připadají všechny supermarkety na přibližně stejné úrovni. Výjimkou je pro mě jen Hruška, kde vedle už celkově nižší úrovně vzhledu interiéru a zařízení je i obvykle poněkud vidlácká obsluha u pokladen, zpravidla jakási unavená kysňa co má dost nízký pojem o vkusu v oblékání stejně jako o základní slušnosti. To se mi v čase ověřuje u několika provozoven Hrušky.
Penny Market patří stejně jako Billa, do německé obchodní skupiny Rewe. A nikoli nadarmo nazývá (pro svoje podivné chování německé markety v ČR) VIP bloger Ladislav Větvička jako - HYTLERmarkety.
Proč nezavolat na ředitelství a říct jim, čeho jste byla svědkem. Ze jste byla v takovém šoku, že jste nebyla schopna nic udělat, ale nyní, kdy jste měla čas o tom přemýšlet, to není chování, které by se mělo provozovat v jakémkoliv obchodě...
Myslíte ten případ, že pokladní omylem nacvakla přepravku, což zákaznici vysvětlila a (dle jejích vlastních slov) se za toto nedopatření OPAKOVANĚ OMLUVILA a vrátila peníze? Což se samozřejmě může přihodit každému.Přesto autorka zveřejnila účtenku a napsala článek s obviněním marketu paušálně !!!! z absence slušného chování personálu a okrádání? Nezlobte se, ale tohle mi připadá spíše jako svinstvo ze strany zákazníka.
Zkuste se na ně usmívat a občas prohodit žertík. Mně to funguje.
Zejména první den akce se stává, že ceny nejsou v systému ještě přenastavené. A je smutným faktem, že řadová pokladní nemá právo upravit prodejní cenu nebo cokoliv stornovat. Tedy si musí volat pomoc. Nejen v Penny.
Tady neuměl storno ani vedoucí, když se muselo markovat znovu. Přednastavení asi dělá centrála, ale personál to musí odklepnout (možná maj pokyn pozapomenout).
Jinak krásný případ pro ČOI. Ty by od mastné pokuty neobměkčilo sebevětší omlouvání
Platí cena na regále a zákazník má právo za ni nakoupit
Ajajaj... Co si o mě asi ty prodavačky občas musí myslet? Přiletím jako čertík, věčně něco hledám, bývám zamyšlená, často někoho nebo něco nevidím, věčně mi u pokladny musí připomínat kartičku a pak zavazím, než uložím nákup, někdy chci body a někdy ne...
Tak se bojím, aby mi teď nezakázali do Penny vstup, když jsem tak podivný zákazník. Teď už aspoň vím, že ideální zákazník je autorka.
Jo... Ani nevím, kdo u pokladny před mnou stojí,natož kolik váží...
Chudáci holky za pokladnou. Nejednou jsem byla svědkem, jak po nich zákazník křičel. A všechno hned a teď.. a ona ani nevěděla, o čem hulákal. Ale je to dobře. Mozna přijde doba, kdy si začneme vážit všech těch " podradnych" profesí.
Já Vám nevím, mám zkušenosti z Penny marketu v Žamberku, Brně, Poličce, Praze - a s personálem jsem nikdy problém neměl, na moje občas hodně nejapné otázky ohledně umístění zboží reagovali vždy ochotně a přesně. Stejně tak jsem neměl problém s vyúčtováním. O tom až někdy jindy (to je douška pro Majku Šípkovou, někde dole v diskusi jsem ji zahlédl).
Děkuji Martine, že jste na mě nezapomněl:-)
Vida a já myslel že všichni ti správní blogeri kupují jen u farmářů kvalitní české potraviny a že na cenu nehledí...... :-)))