Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Alfie

16. 1. 2011 8:50
Potřebujete jezdit!

Do autoškoly už jste investovala spoustu peněz, takže v zájmu toho, abyste to v únoru skutečně udělala, byste měla investici ještě navýšit a přikoupit si hodiny jízd navíc. A nejlépe v posledním týdnu před zkouškami každý den hodinu! Získáte praxi v ovládání vozu, která vám chybí a znervózňuje vás při zkoušce natolik, že děláte zbytečné chyby. Já jsem kdysi taky první jízdy neudělala - při odbočování do uličky jsem přejela kousek obrubníku (nízkého, takřka v rovině s vozovkou, ale chyba to prostě byla). Manžel mi tenkrát poradil to, co já vám dnes - týden před další zkouškou každodenní hodina jízd. A vyšlo to! :-) Jela jsem mnohem klidněji a lépe.

Co ale nechápu, je ta technická část zkoušek. Co tam proboha pořád ještě dělá? K čemu potřebuje řidič znát rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motorem, krom toho, co se má tankovat do nádrže? Vždyť to je, jako kdyby člověk při nákupu televize musel dělat test ze znalostí technologického rozdílu mezi LCD a plazmovou obrazovkou :-)

0 0
možnosti
ND

nejdůvěryhodnější diskutér

15. 1. 2011 10:22
technika ovládání auta

Základem všeho je technika ovládání auta. Řidč může přemýšlet, kde odbočit a kudy jet, kde a jak zaparkovat, dokonce se i stane, že zaváhá třeba nad řazením do pruhů nebo ho překvapí přikázaný směr, ale pokud někomu auto při zkoušce dvakrát zdechne a jednou nedokáže vyrovnat smyk, nemá na ŘP nárok. Pardon, madam, ale vás na silnici zatím potkávat nechci.

0 0
možnosti
H

hafusak2

14. 1. 2011 19:17
Co se ŘP týče,

mám ho už více než 40 let a jako nádhernou vzpomínku mám to, když jsem si ho potřeboval rozšířit i o nákladní auta /firma to platila, tak proč ne/. V autoškole se nás sešla celá třída, cca 30 lidí, ale všichni řidiči z povolání nebo řidiči referenti od osobáků nebo dodávek. Nejkratší řidičská praxe byla tuším kolem 10 let, ale bylo tam i více než 20 let. Instruktoři z nás šíleli, neboť město jsme všichni jako řidiči perfektně znali a měli odhad, kam se jde vejít a kam už ne. Vzpomínám si na povzdech jednoho z nich: "Už abyste skončili, pak si vezmu brance a budu si je modelovat podle svého. Nebudu se muset s nimi hádat, že když je od zrcátek na každou stranu 10 cm, tak je místa až až a další vaše vylomeniny". Udělali jsme to samozřejmě levou zadní všichni, ale byla to krásná vzpomínka na autoškolu, kde učitelé byli vynervovanější nežli žáci.;-D

0 0
možnosti
S

Smrť

14. 1. 2011 13:19
Chápu...

Taky nejsem zrovna talent, ŘP mám rok a půl a je vydřený :-/. Teorie v pohodě, ale z první zkoušky v jízdě si pamatuju jedině stres (výměna do 10 minut - k mé úlevě), při druhé jízdě se stres (a s ním chyby, div inspektor nepotřeboval kardiostimulátor) dostavil po cca 20-ti minutách, když mi auto chcíplo na tramvajových kolejích. Napotřetí se zadařilo, inspektor přivřel oko akorát nad mojí marnou snahou vměstnat se pozadu do parkovacího chlívku rovně. Takže trpělivost, řidičák z Vás dobrého řidiče stejně neudělá. Chce to praxi, jezdit, jezdit, jezdit a nenechat se vynervovat. Cesty jsou plné skvělých řidičů, kteří na Vaši padesátku v obci budou reagovat troubením a předjížděním. Tak ať se klidně po.... Jsou to ti samí, kteří Vás pak budou brzdit třicítkou, až bude silnice trochu zasněžená;-). Držím palce.

0 0
možnosti
ND

nejdůvěryhodnější diskutér

15. 1. 2011 10:12
Re: Chápu...

Vy jako řidička - teoretička si budete držet 50 jako ovce bez ohledu na situaci. Dobrý řidič přitom pojede klidně i v obci (ne vždy a ne všude) přes 50, naopak na zasněžené silnici třeba 30.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

14. 1. 2011 12:59
jen pro upřesnění

dle 361/2000 Sb má učitel autoškoly vyjímku s povinosti se poutat bezpečnostním pásem

0 0
možnosti
LHV

Lord Havelock Vetinari

14. 1. 2011 12:17
Rozdíl mezi zážehovým a vznětovým motorem

jsem měl taky, a ještě výměnu světel (která si v novějších autech stejně jeden sám vyměnit nedokáže). Nechal si mě tlustý komisař pěkně vydusit a to jsem ještě dělal ten test hned potom, co jsem nedal jízdu, takže jsem byl sakramentsky naštvaný a k tomu zmrzlý. Byla to taková jako maturita z fyziky a skoro jsem se bál, že mi  dá k tomu ještě spočítat příklad, ale naštěstí mě na ničem nedostal.

0 0
možnosti
MH

milmarma

14. 1. 2011 11:06
Obdivuji...

že jestli si nevymýšlíte, že o tom píšete. Vy ale asi budete dost těžký autoškolový oříšek. Jestli by pro vás nebyla jednodušší policejní domluva o vyklizení všech silnic v okolí toho 2.2.  Pak už jenom kontrola pásů, připoutání a zařadit dokonce až trojku. Podle mě musíte načerno na okrskách trénovat, jinak nám tu budete autoškolácky blogovat léta. Ne každému byla do vínku dána jakási obratnost a um celkově, k ovládání toho, co se posunuje po čtyřech kolech. Zatím jsem tak velmi rád tomu, že vás na silnicích nemusím potkávat, ale pevně věřím, že až řidičák dostanete, bude to zaslouženě. Ale opravdu trénujte nejenom teorii. Hodně stěstí s karmou ode mě. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 626
  • Celková karma 22,55
  • Průměrná čtenost 3803x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->