Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P

portika

21. 7. 2010 22:53
Příručka

Já tu příručku viděla. A ano přiznávám, jsem učitelka. Nicméně pro většinu z nás není problém mluvit s dětmi o sexuální výchově přiměřené věku. Ale problémem je samotná příručka. Vyšla spousta jiných a dobrých knížek v tomto směru. Bohužel ale tato konkrétní příručka doporučuje metody a hry, které jsou prostě nepřijatelné. Sexuální výchova je hodně citlivé téma a učitel tady musí být někdy dost opatrný, aby neporušil zákon nebo se nedotkl někoho z dětí a tím i rodičů. A hra, kdy se mají například postavit všechny dívky, které mají menstruaci apod. mipřijde dost osobní. O tomto se můžu pobavit s dívkami klidně soukromě nebo v menších skupinkách, kde si holky důvěřují, ale rozhodně ne před celou třídou, i kdyby v ní byly jen holky. To je jen jeden z nevhodných příkladů, kterých ale v příručce je mnohem víc.

0 0
možnosti

oldiess

21. 7. 2010 23:32
Re: Příručka

V tom s Vámi souhlasím, přitom se udává  pro začátek menstruace rozmezí několika let, čili není vůbec nutné dělat z toho nějaké přebory a zjišťovat veřejně, kdo vede či vyhrál;-D Mnohem lepší by bylo zdůrazňovat právě to, tedy aby někdo neměl zbytečné komplexy z toho, že když nemá ještě menzes, tak je nějak opožděný. Ale ase jak dobře podotýkáte, u velmi blízkého kolektivu by to šlo probírat blíže, a to je i v duchu knížky, že to není dogma ale jen vodítko pro učitele, a doufekmě že většina jich je moudrých jako vy. Čili kdyby učitelka raději poznamenala, že jako mladá taky nebyla ve třídě první s menstruací, tak by to pomohlo k uklidnění někomu, komu by to zpoždění mohlo vadit.

0 0
možnosti
W

Wendolene+

20. 7. 2010 20:03
Muze mi prosim nekdo dat odkaz na onu prirucku?

Dekuji.

0 0
možnosti
ZK

SID09

20. 7. 2010 20:52
Re: Muze mi prosim nekdo dat odkaz na onu prirucku?

Je zbytečný ji shánět.

Všechno, co pro život potřebuji, jsem se naučil v mateřské školce - a to jsem ještě číst moc neuměl. !!;-D

0 0
možnosti
K

kostižer

20. 7. 2010 16:38
Vy máte tu sexualitu nějak v oblibě !

To už je v krátké době opakovaný blog, kdy se pan Šesták hrabe v pohlavních orgánech . Ale u některých gerontů je to pravidlem . Aktivně jaksi nemůžou , tak aspoň  o tom kecají  .

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 19:05
Re: Vy máte tu sexualitu nějak v oblibě !

Nemůžu za to, že Vás zcela zjevně sexualita irituje. Přesto  mě mrzí, že jsem se dotknul Vašeho jemnocitu, o čemž svědčí dost nepřiměřená reakce. Přitom jsem se jen  naprosto věcně vyjádřil k docela závažnému problému, a Vy z toho uděláte hrabání v pohlavních orgánech. Nevím jestli netrpíte nějakou poruchou z dětství, možná Vám někdo z Vašich blízkých tvrdil, že pohlavní orgány jsou bakané a ve  Vás se to pak chorobně zafixovalo dodnes. Těžko Vám tady asi někdo na dálku poradí, držím Vám ale palce ať se z toho dostanete. Nejlépe když si najdete chápající partnerku. Ale zdržte se před ní třeba hodnocení sexuálního života jiných, stejně tak se potom nikde nechlubte vlastními úspěchy, které se jistě taky dostaví. Snažte se být gentlemanem, vězte, že to se ženám líbí:-)

 

0 0
možnosti
ÚNV

úplně nová Viktorka

20. 7. 2010 14:40
na příručku jsem se mrkla

Vypadá rozumně. Nejsou tam žádná doporučení pro 2. třídu ZŠ ohledně análního sexu ani návody na nezávazný sex pro dospívající.

Mám jenom dva problémečky: povídání o čistotě, ochlupení, o tom, že i malé dítě má právo ohradit se proti nežádoucím dotekům a pod. podle mě patří jednoznačně do rodinné výchovy. A nevidím důvod, proč má škola pokračovat v absurditách, které jsme zažili my: předmět Vaření nebo Dílny...

Druhá věc:chce to dobré učitele. Příručka v rukou hebeda bude katastrofa.

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 15:02
Re: na příručku jsem se mrkla

Souhlasím, stejně bych rád věděl jaká se tomu teď věnuje pozornost na pajdácích - či pedagogických fakultách /pro nebrňáky;-D/

0 0
možnosti
M

mff-59

20. 7. 2010 14:35
At je prirucka sebelepsi,

nic to neudela s tim, ze by to nemel ucit matikar a nebo nemcinarka, tedy clovek, ktery na to nema "aprobaci". Dost bylo rustinaru, kteri pak zkouseli "ucit po angliiicky", netreba stare puristy a stydlivce nutit k takoveto vyuce.

Necht to zajistuji  skoleni odbornici a nebo rodice. V SRPS se jiste najde nejaky rodic, ktery predstopi pred tridu a pouci ji v tom. Kdo si mysli, ze to zvladne, hlaste se. :-)

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 15:04
Re: At je prirucka sebelepsi,

mohli by to být třídní, a proč by nemohli začít třeba někdy na školním výletě - je ovšem pravda, že to musí být osobnost - učitel bez přirozené autory to nezvládne, byť by se vše nabifloval

0 0
možnosti
S

Semper_1

20. 7. 2010 14:32
Nezlobte se, nejsem až takový puritán...

přestože jsem katolík, ale instruovat 8leté děti, jak na anál, to je opravdu za hranou.:-/

0 0
možnosti
A

Astartoth

20. 7. 2010 14:41
Re: Nezlobte se, nejsem až takový puritán...

Deti katolickych rodicu by mely byt instruovany, aby sly s nahodne vylosovanym protejskem stejneho veku ze skoly pred celou skolou prikladem! V pripade nedostatku katolickych divek by se jinosi mohli stridat na jedne ;-DR^

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

20. 7. 2010 14:21
No, upřímně,

opravdu nestojím o to, aby moje děti o sexu poučovala třeba zrovna taková "chytrá" učitelka jako ta ze Znojma (ta, co se vožrala, s jedním svým žákem si to rozdala a od druhýho se při tom nechala natáčet - pamatuju se, jak jste se jí zastával, že je to přece lidské a normální - na to fakt nemá slov). 

Do školy posílám děti pro vzdělání, výchovu si obstarám sama, děkuji. Škola ať se věnuje faktům, v biologii rozebere, co je potřeba (klidně i upozornění na nebezpečí chorob), ale mravní a morální aspekty ať nechá laskavě na rodičích.

0 0
možnosti
A

Astartoth

20. 7. 2010 14:27
Re: No, upřímně,

Nahodou to byla kost a ilustrovala i to, ze baba ma dostatecne zvlhnout, jinac to nejde - i to je didaktika.

0 0
možnosti
C

coj@nato.3

20. 7. 2010 14:10
Autor opět zazářil.

Jeníku-Oldiess-Kudrnáči, Vy ste se asi minul povoláním.

Proč už neděláte třeba poradce pro Ministerstvu školství ?:-)

Možná o Vás ještě neví, ale co takhle jít tam do konkurzu nebo do výběrového řízení ?

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 14:15
Re: Autor opět zazářil.

Zdravím pane profesore, ale příště raději  opatrně s těmi velkými slovy, co kdyby to někdo pak vzal vážně?;-D A pokud jde o toho poradce, však víte - Do Prahy je cesta dlouhá, kdo nevěří ten je trouba! či jak jsme to v dětství říkávali, aniž bychom tehdy ovšem tušili úplný smysl. :-)

0 0
možnosti

Centrotoma

20. 7. 2010 12:10
:)

Ten odkaz a Váš nejčtenější článek vidím už asi podesáté. Nejste sám, kdo měl a má nejčtenější články a komu byly také otištěny, ale nevšiml jsem si, že by z toho ještě někdo další žil rok;-D

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 12:28
Re: :)

Možná to bylo už víc než 10 x ;-D ale i tak máte dobrý postřeh. S další úvahou je to ovšem už horší, dávám odkaz totiž jen když se to vztahuje k tématu, nikoliv proto abych z toho žil, ale aby si čtenář mohl udělat srovnání se situací před rokem. Jak jste ovšem přišel na to, že jsem tvrdil že jsem jediný komu byly otištěny nějaké články, to nechápu.

A co jinak, k tématu aktuálního článku byste nechtěl dodat nic? To by mi přišlo i vhodnější. :-)

0 0
možnosti
PH

petrph

20. 7. 2010 11:01
mám takovej dojem

Že když se zaváděla nová pravidla silničního provozu, 50ka v obci , bodový systém, tak se taky ozvalo spousta nespokojenců, co požadovali jejich zrušení. Nebylo jim to nic platný. Kdo poruší pravidla, platí.

Takže, podobný přístup by měl stát zaujmout i ke stěžovatelům vůči této příručce, pokud jí vydalo ministerstvo školství. Politici, biskupové, pedagogové, lidovci. Protestovat si můžou, ale (aspoň pedagogové) jsou povinni jí využívat a podle ní vyučit.)

Opačný přístup - že by třeba biskup či ředitel školy nemuseli dodržovat dopravní předpisy protože se to příčí jejich morálním hodnotám, by asi byl groteskní..

;-D

0 0
možnosti

oldiess

20. 7. 2010 11:10
Re: mám takovej dojem

To je fakt, navíc se jen protestuje ale nikdo nenavrhuje lepší řešení - pořád tak přetrvávají následky toho, že o sexu se vlastně po staletí téměř vůbec nemluvilo, bylo to něco hanbatýho

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2760x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik

Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.