Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

echo.3

18. 11. 2009 17:41
Tak to tady čtu

Zdá se mně to trochu vše zamotané, složité a zčásti záhadné.

S tím brněnským hotelem Continental to bylo kdy?

Jak Vás mohli samotní estebáci jen tak vyhodit z práce, to myslíte vážně? Děly se různé věci a nepřístojnosti, to ano, ale je to celé nějaké divné.

0 0
možnosti
K

kaktusak

15. 11. 2009 18:32
Komunisti nepotřebují nikoho prosit o legalizaci

Hitlera se nebáli, těch dnešních zlodějů a šašků se taky bát nebudou.

0 0
možnosti
SH-F

sir Humprey - forever

15. 11. 2009 18:39
Re: Komunisti nepotřebují nikoho prosit o legalizaci

 s Hitlerem byli jedna ruka, to je fakt

0 0
možnosti
T

tacet

15. 11. 2009 18:10
Šestákova noční můra.

Pěkná  a  čtivá  vzpomínková  esej , pane  Jene . Jen  se  domnívám , že  ty  Vaše  reminiscence  na  brněnský  hotel  Continental  jsou  už  při  neustálém  opakovaní  únavné .  Ale  zřejmě  Vás  to  dodnes  bolí . 

0 0
možnosti

oldiess

15. 11. 2009 20:28
Re: Šestákova noční můra.

Bolí - to myslím není správnej výraz, podobně jako když vás ve sportu poškodí rozhodčí, tak se nedá mluvit o bolesti. Naopak jsem rád, že jsem se to dověděl celkem brzy a zjistil tak různý peripetie, o kterých jsem neměl tušení. A rozhodně je to podle mě jeden z mála konkrétních publikovaných příkladů u nás na tohle téma.A i proto si myslím, že je to důležitý svědectví o totalitě, by´t jen zatím ma okraji zájmu.

0 0
možnosti
SH-F

sir Humprey - forever

15. 11. 2009 16:40
a Uštváne - jméno kapely?

0 0
možnosti
SH-F

sir Humprey - forever

15. 11. 2009 16:40
Nemáte pravdu. Tehdy to znamenalo jediné: ručník v ringu

a konec strachu z násilí

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

15. 11. 2009 15:00
Zloděj křičí chyťte zloděje. To připomínají vaše blogy

0 0
možnosti

oldiess

15. 11. 2009 16:28
Re: Zloděj křičí chyťte zloděje. To připomínají vaše blogy

Připouštím, že to může tak působit na člověka, který si při čtení jednoho odstavce už nepamatuje co bylo v tom předchozím. Ale nemůžete říct, že bych se vám trpělivě nesnažil vše vysvětlit. But sometimes, you just can´t win no matter how hard you try! Mmch. škoda, že jste nezareagoval na ty jazykovky za totáče. Vůbec jste nechal bez odpovědi už dost mých podnětů k diskusi, i ne předchozích blozích, které jsem adresoval přímo vám, jako reakce na vaše připomínky. Kdepak jste se takovému ignorování naučil, že by v Rudém právu? Vím, asi železná košile zvyku.;-D

0 0
možnosti
SSS

Svoloč Svoločjevič Svoločjev

15. 11. 2009 14:07
Podobně se Dubček tváří, když ho Havel samou radost objímá..

A jak by se měl člověk tvářit, při Jidášově polibku?

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

15. 11. 2009 13:41
Jste veden v seznamech STB a pokud to soud nezmění

tak na vás budu pohlížet. Vše ostatní kolem jsou zbytečné řeči. Jestli jste si jist, že jste s NIMI nespolupracoval, žádejte výmaz ze seznamů. Potom se vám můžu i omluvit, i když máme zkušenosti, že soud podržel i jisté agenty Falmera a Roka...

0 0
možnosti

oldiess

15. 11. 2009 14:43
Re: Jste veden v seznamech STB a pokud to soud nezmění

Už jsem vám ikskrát vysvětloval, že jsem veden jako důvěrník, když si mě estébák dopsal jednou rukou aby si splmil plán, protože měli každoročně získat 2-4 spolupracovníky v hotelu. Zřejmě usoudil, že když mě třeba pustili do USA, tak asi nic nepokazí když mě tam napíše,. Nikdy jsem pochopitelně nic nepodepsal, a z toho důvodu se nemám proč komu omlouvat, ani vám. Ale to už jsdte si dávno mohl přečíst tady:

 

http://sestak.blog.idnes.cz/c/106698/Karel-Gott-lagr-v-Dachau-a-nase-totalita.html

0 0
možnosti
IV

Istvan Vinnetou

15. 11. 2009 11:58
Ovozeokozeismus

na jednoduchou otázku, jak je možné, že antikomunista a "disident" mohl zastávat místo recepčního v mezinárodním hotelu, jsem dostal odpověď, nad kterou by zajásal mnohý politruk. Noční vrátný - recepční, to je jako zdražování- úprava cen, nebo třeba sestřelení civilního letadla (sovětskou armádou) - zastavení v letu. Těžko se dá okecat fakt, že komanči byli tak důslední, že si prostě pohlídali, aby se kdokoliv nepohodlný, nebo někdo s nesprávným pohledem na poučení z krizového vývoje, zastával jakékoliv místo, které nevyžadovalo montérky, mozoly na rukách a rozšoupnout jsme se mohli jen o státem uznávaných svátcích. Recepční, vedoucí čehokoliv, předsedové zahrádkářů, hasičů (požárníků) atd.atd.museli být schváleni. Myšlenka, že ausgerechnet v continentalu v Brně to bylo jinak, je úsměvná. A co se týká němčiny. V Brně mluvilo německy velké procento lidí, o čemž svědčí dodnes i mnoho výrazů z hantecu. "Hausmajstr, švigrfotr, hausnumero, augle," atd.atd   

0 0
možnosti

oldiess

15. 11. 2009 13:21
Re: Ovozeokozeismus

Aha, už příhořívá - Poučení z krizového vývoje, tak ´to je jasný, že jste měl něco z komány do činění, protože to se poučuvalo pouze soudruzi, kteří selhali, mezi sebou. A pak byli vyloučeni či vyškrtnuti a kdo ví co, mám dojem že to vyškrtnutí bylo pro ty, co se poučili.

Ta že se v Brně říká šalina a šnycl či šnytlich ještě neznamená, že v 70. letech bylo bez problému sehnat zhruba 20 lidí do cca 10 hotelů na místa nočních vrátných a recepčních, kteří by byli ochotni dělat pouze noční a navíc by znali tedy tu vaši němčinu, případně jiné jazyky. Ale chápu vaši naivitu, vy si prostě myslíte, že když třeba přijelo naráz 5 sovětských skupin, celkem 200 turistů, tak tam museli být dokonale připravení všichni recepční - agenti aby hned odhalili, jestli někdo nepropašoval do hotelu Continental nějakého Solženicina. Můžu vás ujistit, ža celou dobu působila v recepci hotelu Continental jediná agentka - Pavlína, a dalším agentem byl pak její nastávající manžel aka agent Florian. Jinak to byli j

0 0
možnosti
VH

Totedyne

15. 11. 2009 11:37
převlíkání kabátů by bylo snadnější...

Slavit by se asi měl ten 24. listopad, nebo den, kdy byla zrušena vedoucí úloha KSČ.17.listopad se stal symbolem.

Zákazem KSČ by se nic nezlepšilo. Rozdíl by byl jen v tom, že zákazem KSČ by všichni bývalí komunisti opustili KSČ, aniž by museli praštit stranickou legitimací (aniž by museli vystupovat z KSČ) a tedy převlíkání kabátů by bylo snadnější.

0 0
možnosti

oldiess

15. 11. 2009 11:46
Re: převlíkání kabátů by bylo snadnější...

Ale to máte pravdu, taky jsem názoru, že je dobře když je KSČM pořád, aspoˇ%n jsou čitelní, ovšem jako nástupnická organizace KSČ by měla uhradit všechny škody, jenže většinou si soudruzi už vše rozkradli a zprivatizovali

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2756x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik